YouTube bo kmalu dobil nepreskočljive oglase, ki bodo dolgi 30 sekund

Spremljanje vsebine na YouTubu bo kmalu postalo še malce bolj tečno. Včeraj se je sredi New Yorka odvila konferenca YouTube Brandcast, na odru pa so se vrteli nekateri največji upravitelji poslovanja te video platforme – med njimi se je našel tudi direktor Neal Mohan, ki je pri gledalcih opazil masivne spremembe.

Čedalje več ljudi namreč gleda YouTube preko pametnih televizorjev in namenskih aplikacij, namesto da bi vsebino spremljali samo na računalniških brskalnikih in telefonih. Samo v ZDA je na ta način decembra 2022 vsebino gledalo kar 150 milijonov unikatnih gledalcev, zaradi česar je YouTube na prvem mestu glede gledalcev preko televizorjev, pri tem pa ga iz prestola niso izrinili ne pretočni servisi in ne klasični televizijski kanali.

YouTube je tako postal praktično televizijski kanal in Mohan pravi, da je to tektonski premik glede navad gledalcev, to pa mora spremljati tudi ustrezna oglaševalska taktika. Uporabniki YouTuba so sicer že zdaj navajeni, da praktično pred vsakim gledanjem vsebino morajo pogledati vsaj nekaj sekund enega ali večih oglasov, kar je sicer nadležno, a se nekako še da pretrpeti. Vendar pa bodo ti oglasi postali kmalu še bolj tečni, saj bo YouTube začel servirati reklame, ki bodo v dolžino merile po 30 sekund in jih ne bo možno preskočiti.

Sicer smo že zdaj kdaj pokasirali po dva oglasa, ki sta štela po 15 sekund, a navadno smo primorani gledati v samo enega, medtem ko lahko drugega hitro preskočimo, pol minutnih oglasih blokov pa še nismo navajeni. To bo kmalu postala stalnica, skupaj z novo izkušnjo imenovano “Pause Experiences”. Gre za poseben oglas, ki se bo prikazal takrat, ko boste pavzirali predvajanje videa, takrat pa se vam bo čez ekran izrisala reklama, saj je treba takšen čas nedejavnosti izkoristiti za serviranje novih oglasov. Izrisana reklama bo povsem vizualna, a zna na sebi vsebovati tudi QR kodo, ki bo vsebovala povezavo na stran izdelka.

YouTube bo te novosti začel uvajati postopoma. 30-sekundi oglasi se bodo pojavili najprej v tistih 5 % najbolj gledane vsebine na platformi in samo v ZDA, a “storitev” se bo že letos preselila tudi drugod po svetu. Po enaki poti bo šel Pause Experiences, ki bo najprej izšel kot eksperimentalna storitev za vse oglaševalce platforme, ki bodo kmalu znali bolje targetirati svoje občinstvo. YouTube namreč tudi pridno dela na implementaciji umetne inteligence, ki bo znala bolje razporejati reklame, tako da boste na ekranih gledali zadeve, ki so namenjene specifično vašim trenutnim željam.

Nihče ni sicer omenil, kako bodo te spremembe vplivale na tiste, ki trenutno plačujejo naročnino Premium, glavna prednost te pa je ravno nemoteno gledanje, ki ne vsebuje oglasov. Ali bo tako ostalo tudi v bodoče YouTube ni omenil, a ne bi bili presenečeni, če bo Premium kmalu razdeljen na stopnje, kjer bo tista z najnižjo ceno še vedno deležna nekaj reklamnih blokov.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

3 KOMENTARJI

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime