Stellar Blade je videti kot zanimiv naslov, a razvijalec bi se lahko umiril z razgaljenostjo glavne junakinje

Sonyjeva predstavitev State of Play nam je postregla s celim kupom napovednikov za razne predelave in nadaljevanja, tistih originalnih zadev z večjim proračunom pa ni bilo na pretek. V bistvu je edina takšna večja zadeva bila igra Stellar Blade, ki je predstavila hudo dolg napovednik in igra v svoji srži drži zanimiv svet, ki vleče k raziskovanju, a ne morem mimo glavne junakinje, ki se v postapokaliptičnem svetu sprehaja v visokih petkah in tako oprijeti obleki, da človeku postane že kar malce nerodno.

Za razvojem stoji korejski razvijalec Shift Up, ki pač samo sledi tradiciji južnokorejskih studiev, ti pa ženske v svojih naslovih vedno predstavijo kot lutke, brez ene gubice, pegice ali pa večjega odstotka telesne maščobe. Glavna junakinja Eve naokoli teka v oprijeti obleki ali pa mini krilcu, rit pa ji tako izstopa, da zasede večji del ekrana. Razvijalec je poskrbel tudi za verne in realistične animacije jošk, tako da te ponorelo skakljajo naokoli ob vsakem premiku glavne junakinje.

Ne prištevam se med neke puriste, ki jim gola koža takoj vzbudi zgražanje, vendar pa nisem niti nek najstnik, ki bi mu pohotnost špricala iz vsake telesne luknje in bi se slinil nad vsakim centimetrom gole kože, ki jo v vmesnih sekvencah pokaže Eve. Zato mi je takšna prevelika seksualnost glavne junakinje prej odbijajoča kot pa privlačna, saj se mi zdi, da me razvijalec želi na poceni način privabiti k nakupu, namesto da bi me pritegnil preko igralnih kvalitet svojega izdelka. Dober primer tega sta igri Horizon Zero Dawn in Horizon Forbidden West: Aloy je glavna junakinja, ki pa se okoli ne sprehaja v bikiniju in zame je to še vedno eden najboljših primerov ženske junakinje v igrah, saj njen spol sploh ne vpliva na razplet dogodkov in se ne izpostavlja med podajanjem štorije. Moški sovražniki jo kot enakovrednega tekmeca, robotskemu dinozavru pa je vseeno, kakšen spol se znajde pod njegovim stopalom.

In to je v primeru igre Stellar Blade velika škoda, saj je vse ostalo videti odlično. Shift Up je ustvaril intriganten, zapuščen svet, osebe, ki jih srečamo so vizualno videti fantastične (kdo je tisti pol človek in pol robot?) in tudi sam boj ni videti napačno. Izstopa samo Eve, ki preprosto ne paše v ta koncept robotske post-apokaliptične prihodnosti in če smo pošteni, Shift Up ni edini, ki je v takšne svetove rinil pomanjkljivo oblečene junake: spomnimo se denimo igre Nier Automata ali pa Bayonette.

Stellar Blade izide 26. aprila za PlayStation 5, nakar kasneje prispe tudi na PC.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime