Razvijalci Telltale Games so obudili skoraj izumrli žanr pustolovščin z novim in bolj modernim pristopom.
Potem, ko so razvijalci poželi mnogo nagrad in odobravanj igralske skupnosti z prvo sezono igre po filmski licenci The Walking Dead, se zopet vračajo z novo serijo, The Wolf Among Us.
Če Walking Dead serije slučajno še niste igrali, potem je prav, da vam malce razložim kako Telltale razvija svoje igre.
The Wolf Among Us namreč ni tipična celotna igra, saj je špil bolj zasnovan kot serija petih epizod, ki sestavljajo eno sezono. Epizode moramo zaključiti po zaporedju, saj igra veliko stavi na odločitve, ki jih sprejemamo tokom igranja, tako da se bo izkušnja enega igralca razlikovala od drugega.
Če ste skočili v zrak ob prej omenjenem žanru pustolovščina, se lahko sedaj malce umirite. Namreč The Wolf Among Us nosi samo nekatere prvine avantur kot je raziskovanje okoliša ter klikanje po nekaterih predmetih. Inventar je praktično neobstoječ, prav tako so uganke redke in rešljive na licu mesta.
Kar je meso tega naslova so predvsem dialogi ter močna zgodba. U bistvu je pogovarjanja toliko, da je samo igranje precej redko in večino časa boste preživeli med izbiranjem dialoga (ki ga ni moč preskočiti). Volk Med Nami vsekakor ni za nepotrpežljive in če vam angleščina dela težave, se tega naslova raje ognite.
Močna pripovedna nit vleče kot hudič in dobra fabula je postal prepoznavni znak Telltale skupine.
Celotna pripoved se odvija v mestecu Fabletown, ki se nahaja na severni strani New York-a. Vendar je tole mesto je posebnica. Sem so namreč prebegnile vsa praviljična bitja iz legendarnih zgodbic, ki jih vsi poznamo: Rdeča Kapica, Lepotica in Zver, Mala Morska Deklica ter ostali.
Nastopamo v škornjih lika z imenom Bigy Wolf, volk, ki je v pravljicah pomalical Rdečo Kapico ter njeno babico. V Fabletownu pa nismo samo več volk ampak imamo nalogo šerifa in skrbimo za red med vsemi temi pravljičnimi prebivalci.
Kakor se po opisu zgodba sliši kot neka avanturica za otročad, je zadeva daleč od tega. The Wolf Among Us je namreč detektivska grafična avantura, kjer je šla nedolžnost ter otroškost rakom žvižgat.
Liki preklinjajo, se pretepajo, lomijo se roke, kri šprica povsod. Prebivalci se pred običajnimi ljudmi (oz “mundiy-i”) ne smejo prikazati v svoji pravi obliki, zato so primorani v nakup glamurja, ki pa je drag in si ga ne more privoščiti vsak. Zato nastopi prostitucija in drugi nečedni posli, ki preveva dandanašnjo “realno” družbo.
Igra je narejena po stripu zato je tudi grafična preobleka narejena v stripovsekm stilu. Kar pa ne pomeni da je grafika slaba! The Wolf Among Us obdaja noir stil, kjer prevladuje vijolična barva ter zamorjeni toni vzdušja.
Bigby želi predvsem zavarovati prebivalce a vsa njegova dejanja imajo ponavadi ravno nasprotni učinek. Kot že rečeno se praktično celotna zgodbovna nit odvija preko dialogov. Naše odločitve v njih oblikujejo nadaljnji potek dogodkov a ponavadi samo navidezno. Namreč, čeprav imamo na voljo mnogo izbir pri pogovoru z ostalimi, vse opcije ponavadi vodijo do enakega rezultata. Kar vsekakor ni kul, še posebej ob vnovičnem preigravanju. Tako naše izbire niso pomembne na samo oblikovanje zgodbe ampak letijo predvsem na karakteriziranje Bigby-ja. Bomo bili pravičnež, ki vsem želi dobro ali pa brezobzirnež, ki se požvižga na zakone? Opcije v dialogih niso nikoli povsem dobre ali povsem zle, zato je potrebno kar fino premisliti, kaj izbrati.
Vse pa le ni v dialogih. Ko imamo proste roke, se po fino detaljnih prizoriščih lahko sprehajamo, si ogledujemo različne predmete in celo kakega poberemo. Sicer v tem početju nimamo neke neizmerne svobode ampak obstaja pa.
Za razgibanost oskrbijo tudi akcijske sekvence. Bigby velikokrat pade v situacije, ko beseda ne zaleže več in takrat zapojejo volčje pesti. Pretepanje je narejeno skozi QTE-je oz quick time evente. Kar to pomeni je, da se nam na zaslon izriše tipka, katero moramo pritisniti in v kratkem časovnem okvirju, je na nas da tipko pritisnemo. Slaba stran tega je, da nad našim likom takrat nimamo nadzora in samo pritiskamo tipke. Še slabša stran tega je, da tudi če tipke pravočasno ne stisnemo, nas špil praktično ne kaznuje. Med preigravanjem vseh petih epizod (kar znese okoli sedem ur) sem umrl enkrat samkrat in še to v čisto zadnji epizodi. Malce večji izziv ne bi škodil.
Avantur vsekakor primanjkuje, še posebej kakih dobrih detektivščin in čeprav The Wolf Among Us v nekaterih pogledih razočara, je to še vedno odlična detektivka, ki se lahko ponaša z odlično zgodbo ter fantastičnimi liki. Praktično vsi vpleteni karakterji so odlično predstavljeni (predvsem preko profesionalno odigranih zvočnih govorov) in nam prirastejo k srcu in igra nas iz epizode v epizodo vleče naprej, saj nas zanima končni razplet. Le ta ni ravno nek presežek in je predvsem prikazan tako, da napove naslednjo sezono.
Ta je že uradno napovedana in sicer za enkrat v 2016. Do takrat pa hitro preigrati vseh 5 epizod in za Božjo voljo, obdržite shranjene pozicije, saj bodo pomembne v sezoni 2!