Poljski razvijalec CD Projekt Red razmišlja o “Insanity” težavnosti za igralce, ki si želijo največ izziva v prihajajoči RPG igri The Witcher 3: Wild Hunt. Pred kratkim so razvijalci prikazali Twitch stream, kjer so povedali nekaj malega o težavnostih. Le-te so trenutno še v razvoju, tako da preveč o njih niso smeli zaupati gledalcem. Se pa igrajo z mislijo, da ko bi nesrečni igralec umrl na najtežji stopnji, bi mu igra za kazen izbrisala vse shranjene položaje. “Glavni cilj “Insanity” stopnje je narediti igro karseda težko a še vedno zabavno,” pravijo razvijalci, treba pa je vedeti da ideje še niso finalizirane in so v postopku razvoja. Če se spomnimo, je že Witcher 2: Assassins of Kings vseboval dve ultra težki stopnji, “Insane” in “Dark”. Obe so precej povečale težavnost, vendar je bil igra še vedno poštena do igralca, tako da upamo, da jim sličen podvig uspe tudi tu. Witcher 3 ima napovedan izid 19. maja 2015 za PC, Xbox One ter PlayStation 4, tu pa si lahko ogledate uradne sistemske zahteve.