Za vas smo zbrali pet dejstev o video igrah, katere ve le malokdo:
Minecraft – Creeper je deformiran prašič
Minecraftov Creeper je brez dvoma eden izmed najbolj ikoničnih sovražnikov v modernem igričarstvu.
Ampak ali ste vedeli od kje prihaja? Ustvarjalec Minecrafta – Markus Persson, je, ko je hotel ustvariti model svinje, po nesreči zamenjal vrednosti višine in dolžine. Ker mu je bila ta deformirana svinja všeč, se je odločil, da je ne bo zavrgel, ampak bo iz nje ustvaril novega sovražnika imenovanega Creeper.
GTA – nastal zaradi napake
Zelo dolgo nazaj, ko je bil Rockstar znan še po ustvarjanju dirkaških iger, se je pri njihovem najnovejšem projektu imenovanem Race’N’Chase pojavila majhna napakica, ki pa je odgovorna za eno izmed najbolj popularnih franšiz vseh časov.
Race’N’Chase je bila že sama po sebi bolj kaotična dirkaška izkušnja, v kateri si lahko igral kot policist ali dirkač in divjal po mestu. Pojavila pa se je napaka, zaradi katere se je policiji v igri zmešalo. Namesto, da bi te poskušali, kot nevarnega dirkača aretirati, so se le zaletavali vate kolikor se je dalo in te poskušali umoriti. To pa je Rockstarju dalo navdih za še bolj kaotično igro, kot so sprva načrtovali – GTA, ki pa se je izkazala, kot nadvse dobra odločitev.
Spy – prav tako produkt napake
Po le nekaj minutah igranja Team Fortressa 2, se že kaj hitro jezimo na tega vohuna. To je tiska klasa zaradi katere nikoli ne bomo zares obvladali ostrostrelstva in, ki poskrbi, da težak (Heavy) ni tako vsemogočen ter je tisti, zaradi katerega se vsake toliko spremenimo v ledeno gmoto.
Ampak ali ste vedeli, da je bil ta karakter prav tako produkt napake? Lep čas nazaj, še v prvotnem Team Fortressu, je občasno prišlo do napake, zaradi katere si sovražnika videl, kot člana tvoje ekipe, kar pa je vodilo v pravo zmedo in v ustvarjanje nekaterih, prav zares impresivnih taktik. Ta napaka, je razvijalce navdihnila, da so v Team Fortress 2 igri ustvarili klaso, katera se lahko zakrinka v sovražnika imenovana Spy.
Assassins Creed – izvira iz Prince of Persia
Ta pa res ni težka za verjet, kajne?
Igra se je prvotno imenovala Prince of Persia: Assassins in je bila nekakšen stranski produkt ali “spin-off” od igre Prince of Persia: The Sands of Time. Ker pa je bila razvijalcem ideja o senčnih morilcih, ki skačejo in plezajo po hišah zelo všeč, so se odločili, da bodo iz te ideje ustvarili čisto svojo franšizo. Ta poteza se je izkazala za še kako pravo, saj je Assassin’s Creed postala ena izmed najbolj popularnih franšiz. Se pa brez dvoma vidi podobnost med morilci in princem, saj obe franšizi uporabljata zelo podobne mehanike.
PAC MAN – dobil navdih pri Popeyu
Ne samo, da je bila prvotna Donkey Kong igra sprva Popeye igra, ta risani lik je imel vpliv tudi na dobrega starega Pac Mana. Natančeje na njegovo Power Pellet mehaniko, ki je igralcem omogočala občasno žretje sovražnikov, duhcev.
Ustvarjalec Pam Mana – Toru Iwatani je izjavil, da je navdih za to mehaniko dobil pri Popeyu, ki je za začasno super moč odprl in pojedel konzervo špinače.
Zanimivo 🙂