Far Cry Primal je igra katero mnogi, vključno z nami, že zelo nestrpno pričakujemo. Zahvaljujoč Ubisoftu, ki nas neprestano draži z objavljanjem informacij, o igri vemo že kar veliko: odvija se v kameni dobi, izšla bo 23. februarja za konzole in 1. marca za PC, ne bo imela več igralskega načina, vemo pa tudi že sistemske zahteve. Poleg vseh teh informacij, smo za vas zbrali še detajle, ki jih morda še ne veste.
Divje zverine so tvoji prijatelji in skrivno orožje
Ena izmed novosti v Far Cry Primal je tudi sodelovanje z divjimi živalmi. Sabljezobe tigre, medvede, volkove in 17 drugih plenilcev je možno s kosem mesa podkupiti, da se borijo na tvoji strani. Vsak ljubljenček je nato lahko vpoklican v bitko, in nekatere, bolj večje živali, medvede in mamute na primer, lahko uporabimo tudi za transport. Tako so nekako rešili problem z vozili, katerih v kameni dobi žal ni bilo.
Uporablja pravi jezik jamskega človeka
… Ali vsaj nekakšen približek temu, saj nihče ne mora vedeti kako točno so govorili naši predniki.
To, kako bo Ubisoft speljal problem z jezikom karakterjev je bilo eno izmed večjih vprašanj o tej igri. Čeprav je govorica jamskega človeka v Far Cry Primal povsem izmišljena, je bila ustvarjena s strani strokovnjakov, ki so z vsemi možnimi informacijami, ki so jih lahko našli o stari govorici, ustvarili, kolikor se je le dalo dober približek resničnemu jeziku.
Pa nič skrbeti, saj so ustvarjalci vključili podnapise za vse tiste, ki ne znamo šprehati po prazgodovinsko.
Sova namesto daljnogleda in zmaja
Ker v kameni dobi še niso poznali daljnogleda in zmaja za jadranje po nebu, so se pri Ubisoftu morali domisliti nečesa, kar ju bo nadomestilo. To pa je sova seveda. Ta kompanijon leti nad teboj in pregleduje okolico, ostale vaše živali usmerja v bitko, lahko pa se tudi sama spusti v napad in skljuva vaše nasprotnike.
Kresovi = stolpi in vasi = vojaške postojanke
Ker je to Far Cry, oziroma Ubisoftova igra, seveda ne gre brez stolpov. Tokrat bodo sicer v nekoliko drugačni obliki, saj jih praljudje očitno še niso znali graditi. Zato bomo namesto, da bi plezali na stolpe, kar vsi zelo radi počnemo v Far Cryju, tokrat morali prižigati kresove. Prav tako, bomo morali iz vasi reševati zasužnjene pripadnike našega plemena in jo tako zavzeti.
Obstaja pa tudi alarmni sistem podoben tistemu iz Far Cry 4, le da moramo tokrat onesposobiti rog in si s tem zagotoviti neopazno smukanje po vasi.
Končno pa so razvijalci prikazali tudi igralne posnetke, ki jih lahko vidimo v spodnjem posnetku Community Streama. Tisto najbolj zanimivo se prične okoli 45. minute.