Za dirkači prvenstva Hitri dirkač GT3 sta prvi dirki sezone. Vreme nam je šlo na voljo, tehnični pogoji tudi in tako smo končno dočakali uradne predstavitve vseh dirkalnikov na stezi v Mugellu. Nekateri so doživeli božjastne napade, drugi so se v trenutku zaljubili v zanimive in predvsem zelo samosvoje barvne sheme dirkalnikov. Mit o čudnih gobicah, ki so krožile med ekipnimi oblikovalci torej drži? Zadevo bomo preiskali in vas obveščamo v naslednjih novicah. Sedaj pa k bolj resnim temam.
Že med kvalifikacijami se je pokazalo, da bo zastavonoša Mugella, roza dirkalnik ekipe Dizel Race Team. Tradicionalno se je v boj za prvo štartno vrsto vmešal Janko, ki je svojega zelenega Lamborghinija ožel do zadnjih konjskih kapljic in skočil v prvo vrsto, ob bok Alenu. Sledili sta še dve roza Hubbi Bubbi, kot so ju ljubkovalno poimenovali navijači, nato pa so se premešali Audiji, Lamborghiniji in po en Ferrari in BMW. Očitno Italijanski zrak ne dane dobro Mercedesovim motorjem, saj sta oba dirkača z obilico težav kvalifikacije zaključila v ozadju. Inženirje v Affalterbachu čaka še veliko dela.
Ob preletu dirkalnikov pred startom prve dirke, smo lahko opazili, da nekateri besno stiskajo volane, stiskajo zobe in pljuvajo v vizir. Napetost se je čutila tudi med navijačicami, saj so nekatere ob zeleni luči padle v nezavest. Bobnenje dirkalnikov je napolnilo zrak, ko so se naši junaki podali proti prvemu zavoju. Spredaj se je vnela bitka med Mclarni ekipe Dizel Race Team in Lamborghiniji ekipe Snita Skira. Slednji so po ravnini dali vedeti, kdo je zmožen prebiti zvočni zid, Mclarni pa so bili zalepljeni ob tla v notranjem delu proge. Malo bolj zadaj so se udarili Gantar, Eržen in Kraner. Šlo je na nož, neki neznanec bi verjetno celo dirko vpil ULALALA, mi pa smo samo strmeli ob tesnih dvobojih, ogledalo na ogledalo. Da vsako mesto šteje, so dokazali tudi Tuš, Fabijan, Panger in Ocvirk, ki so se vžigali med seboj za častno deseto mesto. Devetnajst krogov je ob tako napeti dirki hitro minilo in prvo zmago v sezoni je pobasal Alen, sledila sta mu Janko in Tomaž.
Lahko bi rekli, da je minil zgolj trenutek in že smo bili na startu druge dirke. Tokrat so se Italijanke pripravile in si na glavo nadele slušalke. Niso pa pričakovale, da jim bodo zračni tokovi dirkalnikov mešali štrene in jim dvigovali krila. Pred začetkom dirke smo se podali med dirkalniki in opazili, da je večina na srednje trdih gumah, nekateri pa so tvegali in vzeli tršo različico. Od strokovnjaka iz Lamborghinijeve garaže smo izvedeli, da dobavitelj AC, za njihove ekipe še ni razvil prave trde pnevmatike in bodo tako tvegali z drugačno taktiko. Ob poku štartne pištole, oziroma ugasnjenih lučeh se je nadaljeval ples zelenih in roza dirkalnikov. Gnečo in zmedo v prvih krogih je izkoristil Marjan, ki je švignil v bokse na hiter postanek in se nato vrnil na prazno stezo. Po odličnem startu se je Alen počasi oddaljeval od paketa Lamborgihnijev, ki so podirali hitrostne rekorde na dolgi startni ravnini. Tokrat se je v boj za vrh z drugačno taktiko vmešal še Marko s Ferrarijem in domačinom so se zasvetile solze sreče na obrazih. Za preostale točke smo opazovali še napeto četverko, ki jo je vodil Matjaž z Audijem in tako naznanil svetlejšo prihodnost za ekipo SRT. Tudi drugo dirko je dobil Alen, tokrat pred moštvenim kolegom Marjanom in vedno hitrim Jankom.
Kljub prvim kilometrom v novi sezoni, večjih incidentov ni bilo. Nekaj težav je povzročala slabo vidna črta, za vstop v bokse, zaradi česar je že odstopil hišnik v Mugellu, ostala organizacija pa je bila vrhunska. Ekipe so si zaprisegle, da bodo že do naslednje dirke v Monzi dodelale svoje nastavitve in dodale kakšno konjsko moč sem in tja. Po videnem, je začetek sezone obarvan roza, vendar verjamemo da ostali niso vrgli zobnikov v prtljažnik!
Se vidimo v Monzi, 20. 11. 2016!
Avtor članka: Tomaž Pavšek