Letošnje leto ljubitelji franšize The Elder Scrolls že zelo hrepenijo, da bi Bethesda najavila nadaljevanje. Vse se je začelo na E3 2016, kjer smo dobili potrdilo, da je nadaljevanje v izdelavi. Žal so povedali tudi, da še kar lep čas ne bomo dobili uradnega potrdila izida. Na letošnji E3 konferenci so javnosti povedali, da bi lahko o nadaljevanju razlagali v nedogled, mi pa bi dobili občutek, da še nimajo niti tehnologije za vse to. Vmes med poletjem se je vse skupaj malo utišalo, vse do tega trenutka. Pred kratkim je sorodno studijo ZeniMax Online izdalo brezplačni „One Tamriel“ dodatek za njihovo igro The Elder Scrolls Online, ki združi vse igralce in ponudi igri občutek svežine. Prav tako je Bethesda 28. Oktobra ponovno izdala preurejeno različico igre Skyrim za PC, Xbox One in PS4.
Ker je TES VI še verjetno zelo daleč stran, smo za vas poiskali in pripravili največje želje igralcev.
Kje bi se lahko nahajal nov Elder Scrolls?
Ko smo prvič vstopili v svet igre Oblivion, v deželo in sam center Tamriel-a – Cyrodiil, nam je velik odprt svet pustil odprta usta. Cyrodiil je bil takrat prava izbira, saj smo vsega videli po malo in nam je pustil željo, da raziščemo dežele, ki se nahajajo naokrog. In ravno na zimski čas leta 2011 so nas razvijalci pospremili v zimske dežele še zdaj popularne igre Skyrim. Gorovje in pokrajina posipana z snegom ter zanimiva vikinška arhitektura, ki nas je obdajala v odprtih deželah Skyrim-a, nas je ponovno očarala.
Dežel, ki še jih nismo raziskali v samem Tamriel-u, kaj šele drugje po svetu Nirn, je veliko. V še starejših naslovih smo lahko videli še delček Morrowind-a (vvardenfell), High Rock in Hammerfell. Te dežele nam niso pustile enak občutek raziskovanja kot v igri Oblivion ter Skyrim. Prav tako nam TES Online ponuja velik del dežel po vsem Tamriel-u, ampak marsikomu občutek ni enak ali pa se mu še bolj cedijo sline, da bi vstopil v eno-igralsko kampanjo in sam raziskoval te dežele.
Za nadaljevanje se bo seveda studijo Bethesda moralo potruditi – še posebej zaradi odličnega, bogatega sveta, ki so ga ustvarili razvijalci pri studijo CD Projekt Red pri njihovi najnovejši RPG igri The Witcher III. Ravno tega se veliko ljubiteljev bojijo pri nadaljevanju TES franšize. Velik padec v odprtem svetu Skyrim-a vidimo ravno v tem, pomanjkanje vsebine. Svet ni tako bogat, kot bi lahko bil in zaradi tega se več kdo ni odločil za počasno potovanje ampak je raje uporabil „Fast travel“.
Seveda jih je veliko izjavilo, da je pust svet zaradi puste dežele, ki so jo izbrali. In točno zaradi tega si večina igralcev želi. Da bi nadaljevanje bilo na popolnoma drugi strani Tamriel-a. Deželi Valenwood in Elsweyr sta trenutno prva izbira igralcev, zelo pa se približuje otok Summerset Isles ter dežela Black Marsh. A igralce zelo skrbi velikost teh map, ki bi težko dale enak občutek sveta kot Witcher III. Zato so si sestavili popolno kombinacijo, ki bi odlično delovala za naslednjo TES igro. Tako so jih želje popeljale na združenje štirih dežel, ki so Valenwood, Elsweyr, delček Cyrodiil ter Black Marsh, za popoln plačljiv dodatek pa bi dobili še celoten otok Summerset Isles.
Katere elemente bi lahko dodali/odstranili/spremenili v novem Elder Scrolls-u?
Skyrim ni bil pust le v samih delčkih dežele, ampak je Bethesda odvzela ali zamenjala tudi nekatere zanimive elemente. Za vas smo poiskali elemente, ki si igralci močno želijo nazaj, ali pa jih nočejo nikoli več videti.
Ustvarjanje orožij, oklepov in drugih stvari je bilo v Skyrim-u zelo dobro narejeno in je element, za katerega si igralci želijo v naslednjih TES delih. A marsikdo meni, da je bilo v Skyrimu ustvarjanje prelahko in da je nudilo premalo opcij. Je pa zanimivo, da je velika želja igralcev tudi to, da bi lahko to počeli le nekateri NPC-ji, mi kot junak zgodbe pa bi jim nosili surovine ter denar za želeno stvar.
Še ena največjih želj je, da razvijalci vrnejo možnost ustvarjanja svojih urokov, ki je bila odvzeta v Skyrim-u. Prav tako si želijo, da bi lahko nadgrajevali že obstoječe uroke, da ne bi bile nekoristne, ko se mi in nasprotniki izboljšujemo. Zanimivo je tudi, da si večina nikakor ne želi, da vrnejo sposobnost „Zmajevih krikov (Dragon Shouts)“.
Igralci si tudi močno želijo tudi dva elementa iz igre Fallout 4. Ena izmed njih je možnost preživetvenega načina (survival mode), kjer bi se moral igralec prehranjevat, hodit spat in oblačit, da bi preživel. Zelo bi moral biti pozoren, kaj imaš zraven saj bi le imel majhno torbo, v katero bi lahko shranil le malo stvari. Hitro potovanje (fast travel) bi bilo seveda izključeno, uporabil bi lahko le prevoznike, ki bi te peljali do varnih lokacij. Seveda bi bila zelo omejena tudi uporaba napitkov in drugih stvari sredi boja ter realistične poškodbe med tem.
Drug element iz igre Fallout 4 je seveda gradnja. Ampak ne na tako nadležen način kot v Fallout 4. Želja je, da bi lahko v novem TES kupil ozemlje ali pa ga dobil z zelo težko nalogo. Na tem območju bi lahko nato postavil podjetje. Podjetja, ki so zelo zaželena so: trgovanje, ročna obrt, kmetija, taverna, kamnosek, banka, transport, kriminalna dejavnost in lov. Če pa kdo ne bi želel imeti podjetja, bi seveda lahko ustvaril kaj za sebe – kot grad ali hišo.
Največja želja mnogih je tudi izboljšan bojni sistem. Marsikomu se zdi, da so dvoboji v igri enostavno prelahki in da ne nudijo nobenega izziva. Določeni elementi so premočni, v kolikor so drugi popolnoma ne koristni. Marsikdo meni, da je največji izziv biti lokostrelec, prav tako menijo, da je lokostrelec najbolj zabaven. Najmanj zabaven in najlažji bi naj bil boj z meči, saj od tebe zahteva samo klikanje na miško/kontroler.
Nikakor pa si večina ljudi ne želi, da naš karakter govori kot v Fallout 4… razen če bi bile velike razlike v dialogih ter več opcij.
Kakšno zgodbo bi lahko imel nov Elder Scrolls?
Kakšno zgodbo bodo pri Bethesda izbrali je seveda skrivnost. Igralci upajo, da bodo šli v popolnoma novo obdobje. Obdobje kjer bi se vrnilo ljudstvo Dwemer, ko bi ne združen Tamriel bil ponovno napaden od dežel iz Akvir-ja. Igralci si to želijo le, ker bi tako lahko razvijalci brez problema dodali nova orožja, tehnologijo in zanimive elemente k igri. Pa tudi – koga ne bi zanimalo kaj se dogaja na vzhodni strani še neraziskanega sveta.
Modi v novem Elder Scrolls-u?
Marsikdo sliši ime The Elder Scrolls in takoj pomisli na igro odprtega sveta z 1000 dostopnimi modi, ki popolnoma spremenijo igro. Ampak obstajajo modi, za katere igralci menijo, da bi morali biti vključeni v samo igro. En primer je „unofficial patch“, ki popravi na stotine hroščev, nad katerimi so razvijalci obupali. Seveda to ne bi bila igra, izdelana iz strani razvijalcev studia Bethesda, če ne bi imela na tisoče hroščev. Ampak tukaj se gre za občutek, ki ga dobijo sami igralci o razvijalcih.
Naslednji mod je SkyUI za Skyrim. Ta mod popolnoma spremeni uporabniški vmesnik na PC različici igre. V Skyrim-u je uporabniški vmesnik zelo slab, saj je ustvarjen za konzole in ljubitelji mišk ne pridejo do pravega potenciala.
Kaj pa si vi želite v novi The Elder Scrolls igri?