Konec januarja je na širni splet ušel napovednik za prihajajočo igro pCARS 2, v katerem lahko vidimo obilico novih dirkalnikov in dirkališč, grafično zelo dodelano podobo, zelo spremenljivo vreme (tudi sneg) in seveda dnevno-nočni prehodi za vse tiste 24 urne dirke, ki jih bomo odpeljali. Na simracing sceni je završalo, napovednik je bil analiziran do zadnje sličice, ni manjkalo tudi precej kontroverznih špekulacij. Prah se je sedaj polegel, vodilni v razvijalskem studiu Slightly Mad Studios pa so izdali nekaj uradnih informacij. Iz različnih virov smo združili čimveč informacij, ki so do sedaj znane in jih strnili na eno mesto.
V simulaciji bo ob izidu preko 170 različnih avtomobilov. V napovedniku in ostalih zaslonskih posnetkih, ki so na voljo, smo do sedaj lahko videli naslednje dirkalnike:
- McLaren P1
- McLaren P1 GTR
- McLaren F1 GTR
- Ford GT 2017
- Lamborghini Huracán Super Trofeo
- Mini Countryman Rallycross
- Ford Raptor Truck / F-150
- Pagani Huayra BC
- Pagani Zonda R
- BMW 320 Turbo Group 5
- Ford Capri Zakspeed
- Formula Ford
- Ferrari 288 GTO
- Nissan 240Z Fairlady
- Mercedes C63 AMG Coupe
- Porsche 918 Spyder
- Chevrolet Corvette C.7R
- Ferrari La Ferrari
- Jaguar XJ220S
- Ford Fiesta WRX
- Ford Focus RS 2010
- Ford Sierra Cosworth
- Arial Atom
- KTM X-Bow
- Mercedes A-Class
- Volkswagen Polo WRC/WRX?
- Mitsubishi Lancer Evo
- Lamborghini Veneno
- Porsche 935/7 “Moby Dick”
- Ford Escort (Mexico?)
- Aston Martin Vulcan
- Honda NSX
Na uradni spletni strani navajajo, da bomo vse dirkalnike lahko vozili na več kot 50 različnih dirkališčih, ki bodo na voljo v več kot 200 različnih postavitvah. Zaenkrat opažena so naslednja dirkališča:
- Sampala
- Mercedes Benz Ice Track
- Brands Hatch
- Classic Daytona Beach Road Course
- Mugello
- Monaco
- Fuji
- Texas Motor Speedway
- Spa
- Historic Monza
- Historic Le Mans
- Sachsenring
- Indianapolis Motor Speedway
- Historic Phoenix
- Brannochbrea
- Laguna Seca
- Hell Rallycross, Norway
- Wildcrest (fantasy RX track)
- Long Beach
Novi izdelek izpod rok britanske razvijalske ekipe bo na voljo za PC, PS4 ter XONE proti koncu letošnjega leta. Vsa dirkališča bodo replicirana z novo tehniko skeniranja, in sicer z uporabo dronov. Površine ne bodo lasersko skenirali, ampak bodo uporabili ti. sistem “fotogrametrije”, ki z uporabo slik z različnih kotov sestavi zelo natančen 3D model okolice. Podlaga na dirkališčih bo dinamično spremenljiva s pomočjo sistema LiveTrack 3.0 – v dežju se bodo luže spreminjale glede na količino padavin in frekvenco mimo vozečih vozil, umazanija se bo ob izletu iz proge prenašala nazaj na asfalt, itd.
Prihajajo tudi izboljšave za online dirkanje. Vpeljan bo podoben model rangiranja voznikov, kot ga poznamo že v simulaciji iRacing, kjer dirkači z višjimi uvrstitvami na dirkah pridobivajo skupne rating točke, medtem ko jih s slabšimi uvrstitvami izgubljajo. Z novim fizikalnim modelom so izboljšali tudi povratne sile na volanu (FFB). Tudi nastavljanje volanov bo sedaj bolj enostavno kot v prejšnji različici, saj bo na voljo nekaj prednastavljenih možnosti – za tiste bolj hardcore dirkače pa bo še vedno obstajal možnost bolj podrobnih nastavitev.
Veliko pozornosti so posvetili tudi offline izkušnji. Poleg veliko nove vsebine, je veliko izboljšav dobila tudi umetna inteligenca. Glavne težave s prepoznim zaviranjem računalniških voznikov naj bi bile odpravljene, na pisti se bodo obnašali še bolj človeško kot poprej.
Tudi na področju zvokovne kulise lahko pričakujemo novosti. Presedlali so na fmod zvočni pogon (spomnimo lahko, da tega uporablja tudi Assetto Corsa) z nekaj razlikami. Zvok za nekatere dirkalnike so že prenesli na novi sistem in prvi vtisi naj bi bili zelo vzpodbudni.
Zaenkrat je grafična podoba zelo vzpodbudna, napovedi pa obetajo ogromno. Če bo pCARS 2 dostavil obljubljeno ali bo zopet eno veliko razočaranje kot njen predhodnik, bomo lahko videli konec letošnjega leta.