Predogled: Blitzkrieg 3

Razvojna ekipa: Nival (Rusija)
Založnik: Nival
Spletna stran: http://www.blitzkrieg.com/
Steam: http://store.steampowered.com/app/235380/
Napovednik: https://www.youtube.com/watch?v=1kh3uhx0-uw&t
Platforme: PC
Operacijski sistemi: Windows, OS X, Linux
Datum izida: Early Acess
Cena: 29.99€
Žanr:  Strategija

Blitzkrieg 3 je strategija na temo druge svetovne vojne, ki je po več kot desetih letih, kar jih je minilo od drugega dela več kot dobrodošla. Kot za prejšnje dele so bili za razvoj odgovorni Ruski razvijalci Nival, uveljavljen studio v svetu strategij. Igra temelji na kampanji in na bitkah, igrate pa lahko kot ena izmed treh največjih velesil sveta. Umm, treh? Recimo raje dveh največjih velesil in Američani. Drugi dve državi sta še mogočna Sovjetska Zveza in nacistična Nemčija.

Igralni način

Kot sem že omenil imamo pri izbiri igralnega načina kar nekaj svobode. Prvi način je več igralski, ki temelji na napadanju vojaški baz drugih igralcev in branjenjem svoje. Vsak igralec ima na voljo nekaj vojaških enot, ki jih razporedi z željo po najboljši obrambi. Postavimo lahko bombe in proti tankovske ovire. S pomočjo pravilnih taktik izvedemo uspešen napad na drugega igralca, kar nas nadgradi z točkami, ki jih lahko uporabimo za bolj napredne enote ali nadgradnjo obstoječih. Ko dosežemo določeno stopnjo tehnološkega napredka, lahko uporabimo v obrambi več enot in naše območje obrambe se razširi. Izbiramo lahko tudi generale, ki lahko vodijo napade in vsak ima nabor svojih enot. Le te lahko drastično pripomorejo k izbiri taktike, tako v napadalnih kot obrambnih akcijah.

Drugi način igre je eno igralska kampanja, katera pokriva večino glavnih dogodkov iz druge svetovne vojne vse od zahrbtne invazije na Poljsko leta 1939, napada na Normandijo junija 1944, pa do padca Berlina leto kasneje. Na izbiro imamo igranja s tremi različnimi državami – Nemčijo, Sovjetsko Zvezo in Ameriko, kar pomeni, da nimamo le ene kampanje, ampak kar tri in vsaka ima svoje misije in potek vojne. Zelo pomembno je, da izkoristimo prednosti terena, ki so nam ponujene saj lahko najdemo razne položaje topov, ki lahko močno pripomorejo k zmagi ali se skrijemo za bujne gozdove.

Umetna inteligenca

Po besedah iz razvojnega podjetja Nival naj bi strategija vsebovala do sedaj najbolj dodelano in v drugih igrah še ne tako razvito umetno inteligenco. Ta omogoča, da se več igralski način nadaljuje tudi, ko eden od igralcev ni več prisoten v igri oziroma počne kaj drugega v svojem življenju. Ko postavimo obrambne enote jih lahko upravljamo sami ali pa jih upravlja računalnik, če igralec iz neznanega razloga ni več dosegljiv ali mora skočiti po pijačo.

Grafična umetnost

No pa še malo bi se rad dotaknil grafične podobe. Kot vedno le ta v igri ni najbolj pomembna, saj je predvsem pri strategijah najpomembnejša igralnost. Vendar bi tukaj vseeno rad pohvalil razvijalce, saj je grafična podoba igre prijetna za oko igralca. Med igranjem s Sovjetsko zvezo sem bil bitke v čudovitih Ruskih pokrajinah vse od zasneženih map pa do tundrskih področij. Vozila, pehota, rastlinje in stavbe so lepo izdelane in igralcu podajo čudovito igralniško izkušnjo. Tako kot grafiko, lahko občudujemo tudi same animacije v igri, saj je podiranje dreves in dobesedno drobljenje zgradb pod gosenicami tankov izvrstno prikazano in tako je igranje nam igričarjem v še večje zadovoljstvo.

Zaključek

Sama igra se razvija že precej časa in je še vedno v zgodnjem dostopu, kateri nam je ponujen preko popularne igričarske platforme Steam že od 6. maja 2015. Omenil bi še da v igri ni mikrotranskacij, kar pomeni da plačate osnovno igro z možnostjo doplačila za morebitne dodatke. Več o igri si lahko pogledate v spodnjem posnetku.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime