Pregled – Guns of Icarus Alliance

Razvojna ekipa: Muse Games (ZDA)
Založnik: Muse Games
Spletna stran:
http://gunsoficarus.com/
Steam: http://store.steampowered.com/app/608800/
Napovednik:
 https://www.youtube.com/watch?v=utgPtBHDAUA
Operacijski sistemi:
Windows 7+
Datum izida: 31. 3. 2017 (EA)
Cena: 19.99 €

Zvrst: Akcijska avantura/simulacija

Malemu Alonzu, ki je le trenutek prej dober meter stran glasno preklinjal vse sovražnike ter v isti sapi tudi njihove mame, dobro namerjen topovski strel dobesedno odnese glavo. “Heh, vedno sem pravil, da je brezglav,” ironično pripomniš. A kaj, ko se ob neslani šali nihče ne zasmeje. Od originalne štiričlanske posadke namreč kisik presnavljata zgolj še vidva s kapetanom, pa še to se bo najverjetneje spremenilo dokaj kmalu. Avgusta je vrglo s krova ob udarcu z eno največjih piratskih galej, kar si jih kadarkoli zagledal, Alonzo, no, on pa ravnokar neprostovoljno napravlja rdečo lepljivo mlakužo na dnu barke. Pogledaš na krov, kjer kapetan s skrajnimi napori na vse pretege skuša obrniti Ribona, ki še komaj škripa in se nevarno guga pod napori spopada. Zazre se vate: “Očitno sva tle le še midva, fant moj. Daj pojdi za mitraljez, da jim še zadnjič pokaževa hudiča.” Pogumne besede, vredne kapetana. In čeprav bi se dosti raje preprosto zvil v klobčič in počakal na neizbežno smrt, pod nenadnim prebliskom adrenalina v žilah hitro skočiš na noge. Zaradi večletnih izkušenj kot ladijski inženir letečo barko poznaš do potankosti in kljub gostemu, belemu dimu brez večjih težav najdeš pot do ene redkih strojnic, ki jih plamen še ni obliznil. Po zaslugi vsega tega vražjega belega dima s solzami v očeh škileče pogledaš v daljavo, kjer še zmerom poteka napet zračni boj premnogih letečih konstrukcij, od katerega se je Ribon le dobre pol ure nazaj odcepil, a ne brez nedobrodošle pozornosti, ki vaju sedaj za petami nevarno obstreljuje, da Ribon ob vsakem udarcu nevarno zadrhti kot kmečka nevesta. A sedaj ni časa za filozofiranje o neizbežnem. Kapetanu je očitno uspel njegov zadnji manever, saj vaju je uspešno obrnil nazaj v smer sedaj hitro približujočih se zračnih balonov. Zbereš še zadnje moči, lahkotno pobožaš strojnico z desno roko in medtem glede na situacijo presenetljivo mirno vstaviš začetek nabojnega pasa v zvestega prijatelja. Mimo tebe že prižvižgajo prvi izstrelki sovražnih harpun, zato hitro izrečeš še zadnje molitve in pomeriš na najbližjo tarčo, ob tem pa na tiho izrečeš par kletvic, na katere bi bil Alonzo preklemano ponosen.

Leti, leti, leti … ladja

Kaj dobiš, če zmešaš steampunk tehnologijo, prvoosebne streljačine, zračno bojevanje in skupinski duh, združen z voljo po preživetju? Razvijalci Muse Games imajo definitiven odgovor na to vprašanje. So namreč odgovorni za igro Guns of Icarus Alliance, nadaljevanje epske igre Guns of Icarus Online, ki je kljub dobrim ocenam naletela na precejšno težavo – igralska baza je bila precej mala, čeprav je bilo igro na čase možno nabaviti za manj kot sendvič in kavo. Kaj so torej stuhtali za Alliance? Med drugim co-op način igranja ter nove pripomočke, ladje in lokacijo. Seveda bi lahko rekli, da je Alliance preprosto rečeno le DLC in imeli bi čisto prav, saj je bil tako tudi oglaševan. Razlika je le, da ob nakupu dobite tudi originalno igro, v primeru, da pa si jo že lastite, dobite namesto tega 10 % popust.

Alliance vas kot originalni Guns of Icarus postavi za enega izmed štirih članov posadke zračne ladje. Kar iz igre naredi simulacijo je, da morate zraven sovražnikov na očeh imeti tudi stanje lastne ladje. Tako se znajdete v vlogi ene izmed treh tako imenovanih “klas”, vsaka s svojimi cilji in sposobnostmi. Kapetan pilotira ladjo in izdaja ukaze, strelec uničuje sovražnike in inženir skrbi za vzdrževanje raznih delov. Tako je za uspešnost potrebno sodelovati, kar je tudi najbolj zanimiv aspekt. Seveda je lažje koordinirati s prijatelji kot z neznanci, zato je poudarek tudi na tem, čeprav sem med igranjem z naključnimi igralci opazil veliko večjo uporabo vgrajenega zvočnega klepeta, kar je seveda razumljivo. Celotna ekipna povezanost deluje bolje kot pri večini iger tega tipa in ravno to je ena najboljših stvari na igri.

Alliance je postavljen v svet, ki je trenutno v vojni. Izbrati morate eno izmed štirih frakcij oziroma alians, iz tega tudi ime. Ko to storite, lahko ali pomagate pri branjenju lastnega teritorija ali pri osvajanju novega. Vse je del živega sveta. S tem mislim, da je ob koncu vsake sezone izbran zmagovalec, ki se zapiše v anale. Gre tudi za eno večjih novosti, ki bi naj pripomogla k držanju igralske baze, kar je bil tudi problem originalne igre.

A vse ostalo je enostavno preveč ponavljajoče se, da bi me dolgoročno pritegnilo. V ladijskih bitkah sem pogrešal vkrcavanje na druge ladje ter bojevanje na blizu, kar bi definitivno dodalo k izkušnji. Tudi poškodbeni model je vizualno in mehansko preveč enostaven, saj so edine stvari, ki se lahko poškodujejo, različni pomembni deli ladje. Kje je letenje iveri, lomljenje jambora in zabijanje v druge ladje, kjer bi prišlo do večjih vidnih poškodb? Za leto 2017 bi to že res pričakoval, ampak ne smemo pozabiti, da gre navsezadnje tehnično le za DLC in stvari, ki sem jih omenil, bi zahtevale večje spremembe v kodi. Tako se je potrebno zadovoljiti s tem, kar smo dobili, in to niti ni tako slabo. PvE način mi je vsekakor bolj všeč od standardnega bojevanja proti igralcem in tudi globalni zemljevid je zanimiva adicija, ki pritegne k igranju.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime