Že po prvih dražilnikih sem vzbudil zanimanje za prihajajočo igro Far Cry 5. Po prvem igralnem posnetku se je moje zanimanje le še povečalo in neučakano pričakujem nov del te franšize. Drew Holmes, pisatelj igre, nam je sporočil, da v igri ne bomo več gledali na mali zemljevid v kotu, prav tako pa se nam svet ne bo odpiral s pomočjo razglednih stolpov. To bo najbrž igro naredilo malo bolj edinstveno in igralci bodo prisiljeni raziskovati svet, za kar menim, da je dobrodošla sprememba.
“Res smo si želeli, da bi igra imela poudarek na raziskovanju v stilu “nisem siguren, kaj naj storim in kam naj grem.” Z odstranitvijo zemljevida bi radi dosegli, da ne gledate majhen kot zaslona in si rečete: “Kaj je novega v svetu?” Pravzaprav bo potrebno posvetiti veliko pozornosti svetu, kjer se bo našlo veliko označb iz stvari za orientacijo,” je rekel Holmes.
Seveda bodo obe funkciji pogrešali pripadniki franšize, saj sta v preteklih delih igrali veliko vlogo. Konec koncev, znajdli se bomo v Montanskem gorovju in ne na raznih tropskih otokih. Far Cry 5 bo vseboval tudi prilagoditev karakterja, 4 glavne zlobneže in večigralski Co-Op.
“Mislim, da smo v Far Cry 3 in Far Cry 4 dobili ritem “edini način, da najdem, kaj moram storiti v tem območju, je, da splezam na ta stolp, pritisnem gumb in vse se prikaže na mapi.” Res si želimo osredotočenosti na raziskovanje s smislom “nisem siguren, kaj naj naredim ali kam naj grem.”
Torej, Holmes misli, da bo pomanjkanje zemljevida in razglednih stolpov vzpodbudilo igralce k raziskovanju sveta onkraj mej, kar naj bi povzročilo boljšo igralsko izkušnjo. Taka sprememba je prvič v Far Cry franšizi in le čas bo povedal, ali bo dobrodošla in zaželena ali ne.