Pregled – Porno Studio Tycoon (PC)

Razvojna ekipa: Zitrix Megalomedia
Založnik: Zitrix Megalomedia
Spletna stran: http://porno-studio-tycoon.com
Steam stran: http://store.steampowered.com/app/535490/Porno_Studio_Tycoon/
Napovednik: https://www.youtube.com/watch?v=NqRukYbGg48
Platforme: PC
Datum izida: 5. 5. 2017
Cena: 19,99 € (Steam)


Ste si od nekdaj želeli biti del najbolj vroče veje zabavne industrije? Želite biti obkroženi z lepimi sodelavkami (in/ali sodelavci) in se z njimi na delu pošteno prepotiti? Ste vestni in trdni delavci, z naborom posebnih veščin in zajetnih atributov?

No ja, žal vam ne moram ponuditi dejanskega delovnega mesta v studiu, kjer se snemajo vsebine za portale, ki se začnejo na P, Y in X. Lahko pa v opravičilo vsaj delim izkušnje pri vodenju takšnega virtualnega podjetja, ki sem jih pridobila z nekaj urnim igranjem naslova Porno Studio Tycoon.

Toda najprej obvestilo: vsi, ki pričakujete vizualno in zvokovno eksplicitno igro, boste žal razočarani. Vse seks scene, penetrativne ali ne, so cenzurirane na precej risankast način, prav tako so zvoki porno igralk in igralcev pretirani in karikirani. Če torej pričakujete žgečkljivo igro, ki vam bo pognala kri v, khem, glavo, potem posezite po čem drugem, saj zadovoljitve v tej igri ne boste deležni.

Če igra torej ni ravno dober prikaz porno studia, pa mora biti zato zagotovo boljši tycoon, mar ne? Hja, žal tudi v tem aspektu igra precej šepa. Da pa vas ne zamorim z vsem slabim, še preden se moj pregled sploh začne, si raje poglejmo osnovne mehanike.

Kot je značilno za vse tycoon igre, poskušamo tudi v Porno Studio Tycoonu priti iz precej skromnih začetkov do multimilijonskega imperija – v tem primeru pač porno imperija. Na začetku igre si izberemo ime studia in svoje lastno ime, saj se kot nikoli viden pojavimo tudi sami. Temu dodamo še nekaj začetnih sposobnosti in že smo pahnjeni v svet produkcije vročih filmov.
Vredno je omeniti, da ima igra sicer tutorial – celo dva – vendar ta ne obrazložita postopka igranja na način, ki bi bil meni osebno razumljiv. Ne vem, ali leži težava v jezikovni pregradi (razvijalci so namreč Rusi in igra je sicer prevedena v berljivo, a na trenutke precej zmedeno angleščino) ali so navodila tudi v originalnem jeziku napisana tako konfuzno. V vsakem primeru si z uvodnima scenarijema nisem znala ravno veliko pomagati.

Svet je porazdeljen na 11 različnih trgov: ameriški, kanadski, nemški, japonski itd. Vsak izmed njih ima svoj nabor lastnosti igralcev in scen, ki so jim ljubi in katerih primanjkuje. Obenem obstajajo tudi globalne preference, ki so seveda univerzalne, a se hitro menjujejo. Poglavitna strategija je, da ustvarimo ob pravem času filme, ki zadovoljujejo potrebe specifičnega trga, kjer je konkurenca majhna. Z upoštevanjem tega si lahko zagotovimo karseda velik dobiček na taistem trgu.

Da pa lahko začnemo porno film tržiti, ga moramo seveda najprej ustvariti. Prvi korak je izbor igralk in/ali igralcev. Ti se med seboj razlikujejo po kvaliteti, ceni, fizičnih atributih, osebnih preferencah in specializacijah. Zadnji trije aspekti so tisti, ki vplivajo na kvaliteto in priljubljenost končnega filma med specifično publiko.

Po izboru igralcev preidemo na najem lokacije, nato pa takoj tudi kar na priprave na snemanje. Te obsegajo izbor režiserja, snemalca, dodatnih amaterskih igralcev, žanra in specifične lokacije snemanja scene (npr. na postelji, v tušu ipd.) Ko smo vse to določili, lahko končno preidemo na snemanje.

Prva (neobvezna) faza obsega preverjanje nastavitev na napravah, kar lahko zagotovi precej višjo končno kvaliteto izdelka. Nato pa lahko pričnemo z dejansko akcijo.

Film je lahko sestavljen iz treh delov: predigre, glavnega akta in zaključka. Od teh treh je obvezen zgolj zaključek, vsekakor pa uporaba kombinacije vseh treh privede do superiornega končnega izdelka.

V vsakem delu lahko tudi izbiramo med različnimi pozicijami ter kdo »daje« in kdo »sprejema«. Vsaka nova pozicija doprinese h končni kvaliteti filma, obenem pa tudi utruja naše igralce. Ko so ti povsem izžeti, se posname končno sceno in snemanje zaključi.

Film nato predamo post-produkciji, kjer lahko spet z drsniki uravnavamo določene vrednosti. Po nekaj pretečenem času pa tako dobimo porno film, kateremu lahko v zadnjem koraku, preden se ga pošlje v prodajo, dizajniramo še ovitek. Nato ga spustimo v divje vode mednarodnih trgov porno vsebin, z upanjem na čim večji dobiček.

Igra na prvi pogled sicer deluje kot dejansko zanimiv tycoon v do sedaj še ne videnem svetu. Žal pa še tako dobra ideja izgubi svoj čar v kombinaciji s podpovprečno izvedbo. Z zmedenim uporabniškim vmesnikom, zbrkljano angleščino in slabim feedback sistemom, ter pomanjkanjem nekih misij oziroma zgodbe kot takšne, igra hitro izgubi svoj začetni čar in se prelevi v konfuzen tycoon, ki ne ponuja intrige, da bi me zadržala pri igranju.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime