Uncharted 4: A Thief’s End, uspešnica, ki je lani prišla na trgovske police, je bila v osnovi zasnovana povsem drugače kot to, kar smo prejeli ob izidu. V avanturo bi naj namreč prinesla kar nekaj novih elementov.
Knjiga Blood, Sweat and Pixels: The Triumphant, Turbulent Stories Behind How Video Games Are Made je razkrila par zanimivih stvari, ki niso dosegle luči dneva. V originalni verziji bi se v celotni prvi polovici igre borili le s pestmi, saj bi bil tako razmik med bojem in zgodbo večji. Kar nekaj ljudi je namreč kritiziralo glavni karakter, ki je bil v sekvencah zgodb predstavljen kot “zabaven junak”, a ta podoba se je med bojem spremenila v krvi lačnega manijaka. Še ena stvar, ki ni bila vključena v končno verzijo, je streljanje lukenj v zidove. Te bi lahko nato uporabili za plezanje – ta element so zamenjali s privzetimi razpokami. Prav tako je bilo v prototipu tudi igranje z več karakterji, sploh v misiji, kjer je bilo treba ukrasti artefakt brez povzročitve suma.
Verjetno ni presenetljivo niti, da je bila v osnovi drugačna tudi zgodba, saj je bil originalno glavni antagonist Drakov brat, Sam. Ko so nadzor nad projektom prevzeli ljudje, stoječi za še eno uspešnico, The Last of Us – Neil Druckman in Bruce Straley, je tako na milijone dolarjev, ki so bili porabljeni za zgodbo in razne elemente, šlo v nič.
Več podatkov o spremembah, ki jih je Uncharted 4 doživel, lahko najdete tudi v prej omenjeni knjigi.
Kljub radikalnim spremembam je Uncharted 4 ob izidu doživel ogromen uspeh in se lahko pohvali s povprečno oceno 93/100 (Metacritic.com)