“Cheatanje” oz. goljufanje je povsem sprejemljiva zadeva za enoigralske igre. Problem nastopi, ko igralci te svoje nepoštene želje želijo prenesti v večigralske spopade.
Razvijalci popularne streljanke PlayerUnknown’s Battlegrounds so se očitno spopadli s tem problemom na zanimiv način. Sicer je sledeče zaenkrat samo govorica, a zdi se, da so vnesli v igro sistem, ki goljufe postavi v isti spopad, kjer so drugi goljufi.
Te informacije izvirajo iz teme na Redditu, kjer samopriznani goljufivci opisujejo svoje izkušnje. Eden od njih je izjavil: “Vsakič, ko me ubijejo, je to od nekih bogov, ki me zadenejo z vsakim strelom, medtem ko tekam okoli kot The Flash.” Vsem prevarantom je skupno to, da njihovo iskanje soigralcev (“mathcmaking”) traja občutno dlje kot na tistih računih, kjer niso goljufali.
Tako je morda Bluehole izgruntal sistem, kjer bodo nepoštenjaki uničevali zabavo samo drug drugemu, medtem ko se bodo poštenjaki lahko zabavali brez njih. Vsekakor pohvalna poteza razvijalca in upamo, da podobne ukrepe sprejmejo tudi v drugih igrah.