Razvijalci Phoenix Labs večkrat na svojemu Twitter računu povedo, da bodo pošiljali beta ključe za njihovo igro Dauntless, in tokrat so se usmili tudi mene. Vse, kar sem storil, je to, da sem si naredil račun na njihovi uradni spletni strani in po kar nekaj mesecih čakanja le dobil svoj ključ, ki mi sedaj omogoča dostop do beta različice.
Dauntless je co-op akcijski RPG, postavljen v fantazijski svet, kjer se je zgodilo uničenje sveta. Vse to je prineslo čudežne pošasti, imenovane “Behemoths“, katere lovijo še preostale živeče ljudi. Kot igralec oziroma “Slayer” je naša naloga, da te pošasti ubijemo, dobimo plen od njih in si s tem naredimo nova, boljša orožja ter ostalo opremo. Sama igra ima risano grafično podobo in je narejena z Unreal 4 pogonom. Trenuno zasede skoraj 9 GB prostora na našem trdem disku, kar ni tako veliko za današnje čase. Je pa seveda treba vedeti, da ni še uradno izšla, in do takrat bo verjetno pridobila še kakšen GB. Dobimo jo v treh različnih izdajah, dražje izdaje igralcu dajo več uporabnih in tudi neuporabnih stvari. Najcenejša izdaja nas bo obrala za 39,99 $, srednja za 69,99 $ in najdražja za kar 99,99 $. Če vam Dauntless trenutno ni preveč pri srcu, lahko počakate na uradni izid, saj jo boste takrat lahko igrali brezplačno.
Razvojna ekipa: Phoenix Labs (Kanada)
Založnik: Phoenix Labs
Spletna stran: https://playdauntless.com
Napovednik: https://www.youtube.com/watch?v=XFzVHaXRZLc
Platforme: PC
Operacijski sistemi: Windows 7/8/8.1/10
Datum izida: Q2 2018
Cena: 39,99 $
Žanr: MMORPG
Razvijalci Phoenix Labs večkrat na svojemu Twitter računu povedo, da bodo pošiljali beta ključe za njihovo igro Dauntless, in tokrat so se usmili tudi mene. Vse, kar sem storil, je to, da sem si naredil račun na njihovi uradni spletni strani in po kar nekaj mesecih čakanja le dobil svoj ključ, ki mi sedaj omogoča dostop do beta različice.
Dauntless je co-op akcijski RPG, postavljen v fantazijski svet, kjer se je zgodilo uničenje sveta. Vse to je prineslo čudežne pošasti, imenovane “Behemoths“, katere lovijo še preostale živeče ljudi. Kot igralec, imenovan “Slayer”, je naša naloga, da te pošasti ubijemo, dobimo plen od njih in si s tem naredimo nova, boljša orožja ter ostalo opremo. Sama igra ima risano grafično podobo in je narejena z Unreal 4 pogonom. Trenuno zasede skoraj 9 GB prostora na našem trdem disku, kar ni tako veliko za današnje čase. Je pa seveda treba vedeti, da ni še uradno izšla, in do takrat bo verjetno pridobila še kakšen GB. Dobimo jo v treh različnih izdajah, dražje izdaje igralcu dajo več uporabnih in tudi neuporabnih stvari. Najcenejša izdaja nas bo obrala za 39,99 $, srednja za 69,99 $ in najdražja za kar 99,99 $. Če vam igra ni tako pri srcu, vam priporočamo, da počakate, saj ko bo uradno izšla, jo boste lahko igrali brezplačno.
Kreiranje lika
Ženski lik mora izgledati zmožen vihteti velikanski meč
Moja pot se je v Dauntless začela pri ustvarjanju lika. Hitro sem ugotovil, da ne bom imel preveč velike izbire pri kreiranju. Na izbiro so nam razvijalci ponudili izbiranje med moškim in žensko, spreminjanjem barve kože, nekaj različnih pričesk, precej omejeno spreminjanje ušes, ustnic, nosu in oči, tako da sem precej hitro naredil svoj lik in se že podal na avanturo, ki mi jo trenutno ponuja. Srčno upam, da bodo razvijalci pred izidom igre še bolj dodelali prilagajanje lika, saj je trenutno precej slab, vsaj za moje standarde. Sploh, če primerjam Dauntless z, recimo, Black Desert Online ali Guild Wars 2, v katerih lahko naredimo prave čudeže iz naših likov. Ob kreiranju svojega lika sem tudi naredil nekaj napakic, zato sem se odločil, da to popravim, tako sem se odpravil do stilista in spremenil svojo možato žensko v malo bolj srčkano dekle, čeprav mi ni najbolj uspelo, ampak vseeno je malo bolje, kot je bilo. Po drugi strani se pa mi zdi prav, da so ženske, ki vihtijo gromozanske meče, videti bolj možate, kot pa da imamo na pol nage ženske v visokih petah in za piko na i še v t. i. “anime” stilu, kar mi zelo smrdi.
Mikrotransakcije
Nič skrbeti, Phoenix Labs vam ne bodo spraznili denarnice, kot vam jo Ubisoft in Electronic Arts
Trenutno moramo Dauntless kupiti ali imeti nekaj sreče, ampak ob izidu bo igra brezplačna in razvijalci morajo nekako preživeti. Trenutno vsebuje nekaj mikrotransakcij, ki se tičejo samega videza in t. i. “boostov”. Če vas videz ne briga veliko, vam ne bo treba zapraviti niti centa za to in še vedno boste lahko uživali v vseh vsebinah, ki so jih razvijalci pripravili. Prav tako velja za “booste”. Ti nam omogočijo samo hitrejše napredovanje skozi igro in trenutno so na voljo trije različni: champion, style hunter in patron. Prvi stane 14,99 $ in poveča plen, ki ga dobimo od narave in pošasti, ki jih pobijemo. Cena drugega 14,99 $ in nam poveča ter odklene posebne kozmetične stvari, ki jih lahko dobimo od pošasti. Tretji pa vas bo naredil za 24,99 $ lažje, združi pa oba prejšnja v enega. Vsi trije delujejo 30 dni, lahko pa jih kupimo tudi za 7 dni ali 1 dan. Sam menim, da so vse mikrotranskacije zelo opcijske, če pa želite pohitriti svojo igralnost, priporočam nakup chamopion boosta.
Naj se žurka začne
“Poišči skupino, nabiraj materiale, ubij Behemotha, izboljšaj svojo opremo in ponovi vajo” je moto v Dauntless
Dauntless ni popolnoma “open world” igra, a še vedno lahko rečemo da gre za MMORPG, ker potrebujemo stalno povezavo do interneta za igranje, imamo različne naloge, napredovanje lika in mesto, v katerem si izboljšujemo lik ter se družimo z drugimi igralci. Samo mesto je precej veliko, a še vedno najdemo v njem veliko praznih ulic, ki se bodo s časom in posodobitvami verjetno napolnile z raznimi NPC-ji. Trenutno imamo le prodajalce orožja, oklepov, različnih napojev in nekaj takih, ki nam ponujajo naloge. Poleg tega dobimo v mestu še t. i. “hunt board”, katerega uporabljamo za začetek svoje dogodivščine, lahko se postavimo na čakalno vrsto sami in začnemo z avanturo, ali pa počakamo nekaj časa in nam sam sistem pridobi še druge ljudi. Zelo priporočam, da si pridobite skupino igralcev, saj postane pobijanje Behemtohov veliko lažje. Za enkrat jim sistem za iskanje skupin deluje slabo in je dobro, da uporabimo klepet za iskanje ljudi, ki nam bodo pomagali pri določeni aktivnosti. Tukaj je še t. i. “core breaker”, ki ni nič drugega kot naprava, ki nam iz pridobljenih jeder naredi material, s katerim si lahko naredimo boljše oklepe in ostala orožja. Za naloge, ki jih dobimo po mestih, je pomembno, da jih naredimo, če želimo napredovati v igri. Te naloge niso pa prav nič posebnega, npr. samo ubij tega in tega, nabiraj to in to.
Boj in svet okrog nas popestrita dogajanje
Ko smo dobili skupino, se odpravimo v akcijo. Vsaka odprava traja največ 30 minut, kar pomeni, da moramo v tem času nabrati čim več materialov in še ubiti Behemotha. Vsaka od pošasti ima posebne napade, na katere mora biti igralec pozoren. Trenutno imamo na voljo sabljo, sekiro, kladivo, verižna rezila in sulico. Vsako od orožji je edinstveno in ima prav posebne napade. Osebno sem ugotovil, da mi je najboljša sablja in najslabša sekira, seveda je to stvar okusa in vašega stila igranja. Boj ni pretežak, da se ga naučite. ;islim, da bodo razvijalci dodali v igro še več različnih orožji, in upam, da bodo dodali tudi loke in ostala orožja za streljanje na daljavo. Svet okrog nas, preden napademo pošast, je zelo lep in popestri naše iskanje velikanske zverine. Postavljenih je veliko rož, skal in celo nekaj živalic, ki nam dajo materiale za izboljšanje lika. Zaenkrat se mi zdi svet malo pust in potrebuje mogoče še malo življenja. Upam, da bodo razvijalci v igro dodali še več različnih okolij, saj so trenutno na voljo samo snežna, travnata in puščavna. Kot sem že omenil, traja avantura 30 minut in vsaj 10 minut potrebujemo za ubijanje Behemotha, če pa nabiramo še rožice in se podimo po prelepem svetu, se zna kar hitro zgoditi, da nam zmanjka časa. Ko je enkrat zverina mrtva, tudi če nam je čas ostal, se žal ne da več raziskovati sveta, saj se nam zaključi avantura, in že se vrnemo nazaj v mesto polno drugih igralcev.
Izboljševanje opreme in opremljanje lika
Svoj lik izboljšamo s pridobivanjem materialov od različnih zveri ter sveta okrog nas. Iz teh materialov si naredimo nov meč, oklep, napoje za zdravje in še druge stvari. Določene materiale je težje dobiti, saj jih dobimo samo, če uspešno ubijemo Behemotha – in še je možnost, da nam zverina ne bo dala tistega, kar želimo. To pomeni, da moramo večkrat ponoviti pobijanje ene in isti zverine, če hočemo narediti celoten komplet oklepa. To je časovno kar potratno in sčasoma postane “grindy”, ampak meni osebno je precej všeč, ker je Behemothov že zdaj v zgodnjem dostopu veliko in se moramo vedno naučiti novih taktik, vendar to še vedno ne uniči “grinda” enega in istega, če bi radi napredovali na večjo stopnjo oklepov in mečev. S tem, ko odklenemo nov tier opreme, dobimo tudi nove naloge, ki nam jih ponudijo različni NPC-ji v mestu, in tako se nam odprejo tudi novi Behemothi na hunt boardu.
Zaključek
Dauntless je odličen miks med akcijskim in spletnim RPG-jem, nima preveč zahtevnih kombinacij za pobijanje zveri, tudi sam napredek lika se stopnjuje dokaj hitro, čeprav moramo večkrat ubiti eno in isto zver. Glede na to, da je v zgodnjem dostopu, mislim, da ima kar dodelano grafično podobo in na mojem računalniku teče brez problema na najvišjih nastavitvah. Seveda se kdaj zgodi, da pride do padca FPS-ov in zaostajanja strežnika. Poleg tega boj kdaj postane čuden, sploh, ko se hočemo izmakniti Behemothu se zgodi, da nas lik ne uboga, in tako lahko dobimo kritičen udarec. Razvijalci Phoenix Labs hočejo za igro 39,99 $, kar je slabih 35 €. Menim, da je igra vredna tega denarja, saj nam že zdaj v beta fazi ponuja kar nekaj vsebin in razvijalci jo redno posodabljajo. Poleg tega pa zelo poslušajo svoje uporabnike in se res trudijo narediti igro po željah uporabnikov. Če ste zvest PC igralec, imate radi risano grafično podobo, nekompliciran boj, nabiranje materialov, pobijanje zveri in malček grinda, je Dauntless prava izbira. Drugače pa počakajte izid igre v letu 2018, saj bo Dauntless postal brezplačen.