Battle Royal je obnorel leto 2017 in čedalje več razvijalcev si želi prilastiti svoj košček tortice. Tortice, ki poleg ogromnega števila igralcev, kot nakazujejo igri Player Unknown’s Battlegrounds ter Fortnite, prinaša tudi lep denarni izkupiček. Za to pot se je določil tudi razvijalec Hi-Rez Studios, ki za svojo igro Paladins napoveduje prav svoj Battle Royal način.
Njihova verzija ne bo pretirano spreminjala že ustaljene formule, ki vsebuje spopad med 100-timi igralci na mapi, ki se sčasoma krči in lahko na koncu vsebuje samo enega zmagovalca. Battle Royal nima še točno zakoličenega datuma izida, zaenkrat je napovedan samo za leto 2018, zadeva pa naj bi bila zaenkrat še zgodaj v razvoju. Mimogrede, njihova način ima zelo domiseln naslov: Battlegrounds. No… Morda, ne ravno tako domiselnega.
Poleg te novosti, se igralci lahko veselijo povsem nove vrste spopada, ki bo v obliki “Team Deathmatcha” prinesla medsebojno klanje v ekipnih spopadih. To bo moč igrati na “Trade District”, zadeva pa bo na voljo za preigravanje 10. januarja, obeh posodobitev pa se lahko veselijo tako lastniki PC-jev kot konzol.
Še zmeraj pa je problem z balanciranjem, ki so ga HiRez zrušili z uvedbo Cards Unbound.
Cards Unbound je res ena večjih bedarij, ki so jih dodali v igro, ampak battle royal zgleda, da bo brez tega sistema (vsaj za trenutno) in tudi ne izgleda tako slabo po današnjem prvem javnem pre-alpha igranju: https://youtu.be/QOLAn-8nmkg