Medieval Shopkeeper Simulator – Predogled igre

Še do nedavnega sem se imel za kralja trgovanja v MMO igrah. Trgovanje z drugimi, barantanje ter na koncu lep izkupiček zlata, srebra ali kake druge žlahtne kovine je vedno dobrodošel, še posebno, če je večji od začetne investicije. Igre, ki med drugim nudijo tudi mehaniko trgovanja, so mi vedno bile nekako blizu. Pa naj bo to Albion, Lineage2, kjer sediš ure in ure na tleh ter prodajaš; RuneScape, kjer se dereš v pogovorno okence ter podobne. Kdo ve, morda pa kaj kmalu pride trgovanje tudi v Tarkov… To bo šele poslastica.

A tokrat ne bomo govorili o nobeni izmed zgoraj naštetih. Tokrat govorimo o indie igri Medieval Shopkeeper Simulator. Igra je maja letos izšla na Steam platformi za osebne računalnike in je plod enega samega človeka. Na splošno gledano so ocene dokaj visoke, saj ima trenutno 88% na Steam lestvici, kar je za indie igro zelo vredu. Igra je preprosto poceni (10€), razvijalec pa ažuren pri debatah. Če se sprehodite med pogovori na Steam strani igre boste videli, da je zelo aktiven in odgovarja ljudem. V primeru, da se najde kak hrošč ali dva, pa vedno prosi za podrobne informacije in jih v najkrajšem možnem času odpravi. Seveda gre omeniti, da je zadevščina še v zgodnjem dostopu in ogromno stvari manjka a verjamem, da bo sčasoma vse dodano in zloščeno do visokega sijaja.



Razvojna ekipa: David Moralejo Sánchez
Založnik: GrabTheGames
Platforme: PC
Datum izida: 11. 5. 2018
Cena: 9.99€
Zvrst: Simulacijska Avantura z RPG elementi


Video opis


Kot sem omenil je igra v zgodnjem dostopu, kar moramo ves čas preigravanja imeti v mislih.
Prvo kar me je presenetilo (v pozitivnem smislu) je grafična podoba. Po pravici povedano sem pričakoval slabšo zadevo a kot se je izkazalo, slike na prvi pogled izgledajo popolnoma drugače od realnosti. Kombinacija 3D sveta z pikselkasto 2D grafiko mi nekako ni dišala preveč, a me je tematika igre (trgovanje) premamilo v preizkus. Nisem popolnoma prepričan ali bom pravilno ubesedil, ampak mislim, da sta razloga za tako dobro vizualno ujemanje 2D in 3D sveta verjetno Bloom ter Blur efekta.

Ob pričetku nove igre nas uvodoma čaka uvodnik, oziroma učne urice trgovanja. Resda razloži tiste osnove, kako odpremo inventar ter kako naredimo palico iz polena a vseeno imam občutek, da se prehitro konča. Ko je izobraževanja za neznalce konec si nekako prepuščen samemu sebi, ogromno stvari niti ni razloženih. Naprimer kako delujejo davki, kako vplivajo zakoni postavljeni s strani kralja na tvoje trgovanje, katerih stvari ne smeš prodajati…modro bi bilo podučiti novopečenega trgovca kako naj si določi cene, da bodo stranke zadovoljne. To so neke osnove, ki bi bilo pametno podrobneje predstaviti, kajti tudi sam sem bil nekako izgubljen in se na začetku lovil.
Angleščina sama je žal polomljena na večih mestih, kar je opazno, v glavnem pri delu kjer beremo tutorial ali pa kake razlage ter dopolnila pri predmetih.

Igranje pozneje poteka nekako po ustaljeni tirnici. Prvega dne zjutraj se zbudiš, se odpraviš na tržnico kjer je tudi tvoja stojnica, na srečo je oboje ravno pred tvojimi vhodnimi vrati tako, da fitneser ravno ne boš postal, morda zgolj s prepolno mošnjo. Na voljo imaš zgolj nekaj osnovnih potrebščin ter nabor osnovnih receptov za ustvarjanje, po večini je to kamenje, les, žito, gobice in podobno.

Odpreš stojnico in že si nas pričnejo ogledovat prve stranke, dokler prvi ne pristopi in nas povpraša ali imamo to ali tisto. Če se strinja z našo postavljeno ceno, bo izdelek stranka kupila, v nasprotnem primeru prejmemo pritožno o visoki ceni ter slabovoljen odhod nezadovoljneža. Možnost imamo tudi barantati, kar je sicer narejeno v smislu mini igrice, se splača, v primeru višjih zneskov, na samem začetku pa definitivno ne. Ob koncu prvega dne, ko smo odpravili okoli 13 strank zapremo stojnico in pregledamo seznam izdelkov. Kaj hitro se opazi, da nam zaloge kopnijo, zato z nekaj kliki naročimo novo zalogo kamenja, nekaj kruha za katerega recept smo dobili pri sosedovi stojnici ter les. Vse to bo dostavljeno na jutro naslednjega dne ali pa šele dan pozneje zato je potrebno biti previden, skrb za primerno količino zaloge tudi ob koncu dneva ne bo nikoli odveč. Tako se igra razvija iz dneva v dan, raste nam kapital, kupujemo več surovin ter bolj eksotične predmete ter jih prodajamo po višji ceni, spremljamo kaj se dogaja v okolici mesta ter opravljamo stranske nalogice ter obiskujemo dobavitelje. Edinole kar je za pripomniti so predmeti sami, ko ga imamo nekje ponujenega ne moremo videti opisa ali imena zadevščine, razen če je že v našem inventarju. To pomeni, da če ne poznamo slikice predmeta, ko nekaj kupujemo, bomo izdelek kupili na slepo in upali da je to pečen krompir in ne kruh…

Igra je sama po sebi zanimiva ter glede na to, da je šele v zgodnjem dostopu tudi dosti dobro polirana, zatikanj ni bilo moč opaziti, kakšnih groznih hroščev pa tudi ne, so napakice tu in tam a to je za pričakovati. Seveda beštja ni še popolnoma razvita, na voljo imamo manjšo mapo kot bo na koncu ter tudi predmeti se ves čas dodajajo. Kar pogrešam je večigralstvo a bojda naj bi v prihodnosti dodali v igro kooperativni način kar bi popestrilo zadeve, sploh če bi igrali eden proti drugemu in tekmovali kdo pritegne več strank.

Igra za ceno 10€ ponuja ogromno ter bo v prihodnosti še več. Če vam je všeč trgovanje v igrah jo lahko mirnega srca toplo priporočam, če ste neodločeni pa počakajte na kako razprodajo in jo kupite takrat.

Zaključek

Simulator srednjeveškega trgovanja je zanimiva in obenem edinstvena izkušnja. Čeprav ima svoje hibe, največja je neobstoječ večigralski način, človeku priraste k srcu in se nezavedno vrača k igranju. Grafična podoba je morda na prvi pogled malce netipična a se nekako prileže k umirjenem tempu igre same.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime