Razvijalec Epic se kar kopa v denarju, ki mu ga prinaša njegova goska z zlatimi jajci, igra Fortnite. A namesto, da bi vodilni celoten dobiček sprašili na Lambote ter ogromne vile, bodo ta denar vložili v veliko bolj zanimive namene.
Razvijajo namreč prav svojo trgovino, katera bo nosila ime Epic Games Store in naj bi predstavljala veliko konkurenco Steamu ter ostalim digitalnim trgovinam.
Vsaka novodobna spletna štacuna se najprej ukvarja s problemom pridobitve strank, Epic pa je tu v prednosti, saj Fortnite trenutno kraljuje na vseh lestvicah priljubljenosti, kar seveda prinaša lep izkupiček že obstoječih strank. Poleg tega bodo novo publiko poskušali pridobiti z brezplačnimi igrami, ki jih bodo svojim uporabnikom ponudili vsake dva tedna.
Poleg tega želijo na svojo stran dobiti tudi same razvijalce iger in za njih so pripravili zanimivo ponudbo. Namreč Steam od vsakega prodanega izdelka v svoji trgovini trga 30% zaslužek v svoj žep kar na koncu, pri močno prodajanih špilih, nanese ogromno številko. Epic Games Store bo trgal veliko manj in sicer samo 12%. Če bodo razvijalci za svojo igro uporabili njihov pogon Unreal 4 in svoj izdelek prodajali v njihovi trgovini, jim ne bo treba sploh plačati licenčnih stroškov za uporabo pogona kar je ogromna prednost.
Ena pomanjkljivost njihove digitalne fronte je manjek forumov. Epic pravi, da ljudje dandanes svoje pogovore premikajo na Reddit ali pa Discord, poleg tega pa ne želijo vzgajati toksičnega okoliša. Kljub temu bodo na voljo uporabniške recenzije iger, ki bodo slično organizirane kot na Steamu.
Zadeva je presneto zanimiva in videti je, da ima Epic velike načrte pri zrušitvi monopola velikih igralcev kot so Steam. Vraga, ponagajati znajo celo Googlu, saj Fornite za Android operacijske sisteme sploh ni na voljo v trgovini PlayStore in ima še vedno veliko število uporabnikov.
Sicer je malce smotano, da bomo kmalu primorani namestiti še en program za poganjanje iger, a bomo ta dejavnik vseeno veselo sprejeli, saj Steam nujno potrebuje močno konkurenco.
Zapomnite si, tekmovalnost večjih založnikov in njihovih trgovin je na koncu dobra za samo industrijo kot za nas, končne uporabnike.