Ko je NVIDIA napovedala posebne ray tracing učnike na svoji pregrešno dragih novih grafičnih RTX karticah, smo vsi čakali, da vidimo kako bo zadeva izgledala v praksi.
Vsi ti neki predpripravljeni demoti so sicer nosili lepo podobo a seveda ne odražajo realne podobe.
In na pravo igro, podprto z raytracing učinki, v bsitvu še vedno čakamo.
Dobro, res je, da lahko v Battlefield V končno izkoristimo najnovejšo tehnološko pridobitev RTX kartic a zadeva je vkomponirana minimalno in če ravno ne bolščite v odseve luž, neke blazne razlike od navadnih grafičnih kartic ne boste ravno opazili.
Zato je v ring vskočila modderska skupnost in za antično igro Quake 2 vpeljala modifikacijo, ki tehnologijo ray tracing vključi v vse svetlobne učinke.
Projekt Q2VKPT, kakor se zadeva uradno imenuje, nam lepo prikaže, kakšen potencial znajo imeti ti učinki v prihodnosti.
Zadeva je precej impresivna in na spodnjih posnetkih lahko dobro vidite, česa vsega je zmožen ray tracing. Seveda so teksture še vedno ostarele a to niti ni poanta teh videov in niti niso tako moteče.
Zainteresirani si lahko prenesete modifikacijo na sledeči povezavi in zadevo preizkusite tudi sami, seveda le, če si lastite RTX grafično kartico.
V nasprotnem primeru pa morda lahko še enkrat preigrate Quake 2, ki se tudi dandanes še vedno dobro drži.