Trgovina Epic Store želi konkurirati Steamu in ostalim platformam za prodajanje in nudenje iger. Pred kratkim je Epicov CEO Tim Sweeney priznal, da je Steam možno premagati le z dobrimi cenami, ekskluzivnimi funkcionalnostmi in boljši delitvi prihodkov.
Na strani Trello so objavili svoje začrtane cilje, ki jih želijo do konca leta uresničiti, poleg teh pa so izdali še nekaj bolj dolgoročnih ciljev. Epic misli resno in kaj lahko se zgodi, da bodo ob dobri ponudbi postali tudi številka ena. Steam je sicer zelo uveljavljen in ga bo zelo težko premagati a Epic bo naredil vse kar je v njihovi moči, da se jim približajo.
Pred kratkim so v svojo trgovino dodali iskalnik, ki uporabnikom omogoča hitrejše brskanje po trgovini, poleg tega pa so dodali še funkcije kot so “Free game notification”, ki uporabnikom omogoča, da ob izidu nove zastonjske igre prejmejo obvestilo.
Dodali so tudi zelo pomembno pre-loading funkcijo, ki pripomore predvsem tistim uporabnikom, ki imajo počasnejši internet in si želijo prednaročeno igro zagotoviti že pred samim izidom. Če se spomnimo ob izidu igre Metro Exodus, ki je izšla prav na Epic Storu takrat te funkcionalnosti še ni bilo in so možnost prednalaganja igre dobili le prednaročniki igre preko Steama.
V bližnji prihnodnosti, ki si jo je Epic začrtal v roku treh mesecev želijo v trgovini dodati izboljšan offline način, shranjevanje v oblak, izboljšati DLC support in še več. V roku 4-6 mesecev želijo implementirati “Wishlist” oz. listo zaželjenih iger, ki jo lahko uporabniki izdelajo ter dajo s tem vedeti drugim prijateljem katere igre jim lahko podarijo. V tem časovnem obdobju želijo dodati tudi mnenja uporabnikov, dodati različne plačilne valute, izboljšati novice in sledilne sisteme in ogromno drugih funkcionalnosti.
Kot dolgoročne cilje so omenili achievemente oz. dosežke, nakupovalno košarico in predelan “socialni del” trgovine. Znanih je tudi nekaj zanimivih funkcij, ki pa še nimajo znanega datuma kot so avtomatizirana možnost vračila, podarjanje iger in Android trgovina.
Veliko ciljev imajo torej začrtanih, večina njih pa je že implementirana pri največji konkurenci, Steamu.