Včeraj smo torej le dočakali izid prve sezone igre Apex Legends, ki pa po mojem mnenju ni zadovoljila večjega števila igralcev. Pri Respawnu so se tokrat odločili za kopijo največje konkurence – Fortnita, a jim pri tem ni uspelo najbolje.
O kopiji seveda govorim pri stopnjah Battlepassa, ki vsebujejo po mojem mnenju nedodelane predmete, ki nekako niso vredni svoje cene. Tako kot v Fortnitu, imamo tudi v Apex Legends 100 stopenj, skozi katere odpiramo različne kozmetične predmete, ki pa me osebno niso nič presenetili. Prvo sezono so poimenovali Wild Frontier – torej gre za neko dogodivščino iz divje narave, čemur so primerni tudi skini. Nekako se vidi, da je Respawn hitel z izidom, tako novega karakterja imenovanega Octane, kot tudi s predmeti, ki jih dobimo ob stopnjah.
Še najbolj me je razočaralo dejstvo, da se stopnje Battle Passa odpirajo izključno le z pridobivanjem izkušenj – “experience points”, in ne z misijami, ki io dodatno poživele potek igre.
No, ko kupimo Battle Pass, dobimo tudi 3 skine, ki so nekako obarvani v znamenju narave. V bistvu niso nič posebnega, le vsak del obleke imajo pobarvan drugače. Ampak v redu, ne pričakujem nekega epskega skina že pri prvi stopnji a v naslednjih stopnjah sem si želel več.
Mogoče zato, ker je Fortnite postavil neko visoko mejo dizajna skinov, ki dajo igralcem vsaj malo navdušenja. Poleg tega, da lahko torej stopnje odklepamo le z igranjem, pa so postavili tudi nerealne zahteve.
Na primer, za prvo stopnjo potrebujemo kar 30.000 točk, kar so recimo da 3 zmage. Sam sem v približno 2 urah prišel le do 2. stopnje, kjer sem odigral okoli 5-6 iger. Sicer ne vem kako bodo točke rasle iz stopnje v stopnjo, a začetni leveli definitivno niso obetavni in bi lahko slabšim igralcem predstavljali velike težave pri doseganju tistih zares visokih stopenj (sezona se sicer konča čez 90 dni).
Da ne bom govoril le o slabih straneh Battle Passa, bom povedal tudi nekaj dobrih lastnosti.
Skozi odklepanje stopenj bomo namreč pridobivali tudi Apex kovance, ki so potrebni za odklepanje naslednjih Battle Passov. V celoti jih bomo nabrali 1000, kar bo dovolj, da si bomo prišparali za naslednji Battle Pass – no, vsaj če boste odklenili večino stopenj.
Še ena dobra lastnost, je pridobivanje izkušenj z določenimi karakterji. Vsak teden lahko namreč z enim karakterjem dosežemo le 25.000 izkušenj, kar pomeni, da smo primorani igrati tudi druge heroje. To bo pripomoglo tudi k odpravi tako imenovanih “one trickov”, ki instantno vzamejo Wraitha, oz. trenutno novega Octana.
No, to pa je tudi to kar mi je všeč v včerajšnji posodobitvi. Skini so praktično slabši od nekaterih modrih oz. vijoličnih, ki se med vsemi karakterji sploh ne razlikujejo.
Poleg Battle Passa smo prejeli tudi nekaj posodobitev, predvsem izstopajo tiste, ki sem jih omenil že pred dnevi, ko so najavili prvo večjo posodobitev igre Apex Legends.
Glede hekerjev, se zadeva še vedno ni umirila, a naj bi jih do sedaj odstranili že vsaj 500.000 (podatka o dupliciranih računih ni).
Sam bi dal oceno prvi sezoni sicer nekje 6/10, saj so se vseeno v slabih dveh mesecih vendarle potrudili izdati nekaj, kar bi obdržalo igralce v igri, a me njihova izvedba ne preseneča, saj sem Respawnove igre Titanfall, Titanfall 2 in Star Wars Battlefront preigral in v vseh omenjenih igrah je po nekaj časa zares dolgčas.
No, Apex je od vseh tudi najbolj igran, zato pa bo mogoče v naslednjih Battle Passih bolje!