Spletni oglasi so trn v peti vsakega uporabnika interneta. Sicer se jih deloma da zaobiti s pomočjo razširitev kot je AddBlock, a nekatere strani potem ne delujejo pravilno, saj je celoten njihov poslovni model zasnovan na oglasih.
Brave je novi brskalnik, ki da ogromno poudarka na privatnost svojih uporabnikov in želi omogočiti brskanje po internetu brez sledenja uporabniku, za namenček pa še odpraviti nadležne oglase.
A Brave bo ponudil tudi opcijo prikazovanja oglasov, dobiček pri temu pa bodo imeli prav uporabniki.
Tako se lahko njihova publika po novem lahko odloči za oglase in če bodo nanj kliknili, bodo prejeli 70% zaslužka oglasa. Valuta za izplačilo bodo kripto kovanci, ti pa se bodo imenovali “Basic Attention Tokens” in bodo izplačani enkrat na mesec.
Kripto kovance bo moč izmenjati za različne ugodnosti, kot so darilni boni, razni popusti, kasneje pa jih bo moč celo zamenjati za pravi denar.
Spletna stran TechCrunch poroča, da se je za novi model brskalnika odločilo 40% uporabnikov platforme, naleteli pa so tudi na pritoževanje oglaševalcev. Ti pravijo, da morajo sedaj plačati dvojno: najprej za to, da oglase postavijo na platformo ter kasneje še Bravu, da dosežejo svojo publiko.
Spletni brskalnik Brave si lahko prenesete iz sledeče povezave.