No, niso ravno tisti “pravi” ray tracing učinki, ki jih ponujajo NVIDIA grafične kartice , ampak gre za ReShade modifikacijo, ki vpelje “path tracing/ray tracing Global Illumination” efekte v vse DX9, DX10 in DX11 igre.
Je pa dobra novica, da tale modifikacija izgleda precej dobro in dela na praktično vsaki grafični kartici, brez da bi preveč trpele naše sličice na sekundo.
Pisali smo že v temu, kako modifikacija preoblikuje igro GTA V, sedaj pa je grafično nadgradnjo dobil tudi The Witcher 3. In treba je reči, da zadeva izgleda močno impresivno in bo morda komu ponudila izgovor, za ponovno preigravanje igre.
Kljub vizualni nadgradnji pa obstaja nekaj pomanjkljivost. ReShade modifikacija denimo ne ve, iz katere strani točno prihajajo viri svetlobe in to zna privesti do kakšne smešne situacije. Upamo, da bo modifikacija, ki se imenuje Pascal Glitcher, deležna še dodatne optimizacije in da bodo enkrat te težave odpravljene.