NBA 2K franšiza je bila dolgo moja najljubša igra, še posebej zaradi tega, ker sem precej velik navdušenec nad ligo NBA. Preprosto obožujem njen karierni način in z veliko žalostjo gledam, v kakšen kupček dreka založnik spreminja to mojo omiljeno franšizo.
NBA je vedno vseboval veliko oglaševanja kot je denimo postavljanje izdelkov v vidno igralno polje. Tako se naš košarkaš velikokrat znajde ob znamki pijače Gatorade, tu so oglasi za avtomobilsko firmo KIA, da raznih znamk športnih copat raje sploh ne omenjam.
A založniku 2K to ni bilo dovolj, zato so se domislili nove rešitve. Pred vsako tekmo moramo sedaj gledati oglase, ki jih sploh več ne moremo preskočiti. Če bi se to dogajalo v kakšni brezplačni, mobilni igri, bi mi bilo vseeno. Vendar se to tokrat dogaja v špilu, ki od stranke zahteva 60 €, poleg tega pa celotna franšiza dandanes smrdi po oderuških miktrotransakcijah. Ki so vsako leto samo še hujše.
Da se to dogaja sedaj, niti ni preveliko naključje. 2K je nekaj časa nazaj med PS4 razprodajo ponujal igro za smešno nizko ceno. Za NBA 2K19 ste morali odšteti samo okoli 3 $ in očitno to ni bila neka prevelika darežljivost, ampak samo trik, kako dobiti več gledalcev oglasov.