Nvidia je s svojo serijo grafičnih kartic RTX veliko upov polagala na famozne ray tracing učinke in čeprav je nekaj iger, olepšanih s to tehnologijo resda izšlo, smo še daleč od tega, da bi bila zadeva revolucionarna in da bi bila nekaj, kar preprosto moraš imeti.
Vendar pa tehnologija ni za odmet, česar se zavedata tudi Sony in Microsoft. Tako bosta obe naslednje-generacijski konzoli vsebovali strojno podprte ray tracing učinke.
Da bo zadeva igrala pomembno vlogo v prihodnosti se zaveda tudi predstavnik Nvidie, Morgan McGuire. Ta predvideva, da bo prva AAA igra, ki bo za minimum zahtevala grafično kartico s podprtimi ray tracing učinki, izšla enkrat v letu 2023.
I predict that the first AAA game to REQUIRE a ray tracing GPU to run will ship in 2023, and every gaming platform will offer accelerated ray tracing by that year. #SIGGRAPH https://t.co/orlS2Ka51Y pic.twitter.com/lETomAM9b7
— Morgan McGuire (@CasualEffects) 28 July 2019
Do takrat naj bi igre s to tehnologijo še vedno izhajale, a jih bomo lahko hkrati poganjali tudi na grafičnih rešitvah, ki v sebi ne držijo strojne podpore za ray tracing. Leta 2024 naj bi igre vkomponirale hibridni sistem ray tracinga ter rasterizacije, ta sistem pa naj bi potem vztrajal do leta 2034. Takrat naj bi se po njegovem zgodil nov preobrat, ko naj bi razvijalci v svoje izdelke lahko končno vgradili popoln “Path Tracing” sistem.
Prihodnost očitno leži v ray tracingu, a po skromnem mnenju avtorja tega članka, bi bilo veliko bolj zanimivo videti napredek na umetni inteligenci v igrah. Si predstavljate RPG igro, z naprednim sistemom obnašanja NPC-jev? Upamo, da se kaj izcimi tudi iz mojih želja.