Microsoft je na letošnjem E3 dogodku presenetil vse z napovedjo novega Flight Simulatorja, včeraj pa so prikazali nekaj več podrobnosti iz igre, kjer smo dobili tudi igralni posnetek.
In zadeva bo očitno vsebovala tehnologijo, ki zna biti za vse pristaše letalnih simulacij precej revolucionarna. S tem ne ciljamo na sam letalni model ampak bolj na talne teksture, ki bodo tokrat velik korak naprej od tistega, kar smo bili do sedaj vajeni.
Flight Simulator bo namreč vseboval ogromno bazo podrobno ustvarjenih okolic, ki bodo odražale tiste iz resničnega sveta. Poustvarjen je bil praktično cel svet in letalci boste lahko obiskali tiste bolj znane lokacije kot so denimo piramide v Egiptu, če pa boste preleteli Slovenijo, boste spodaj lahko celo opazili natančno modelirano domačo hišo.
Razvijalci so za to uporabili satelitske posnetke iz svojih Bing zemljevidov ter nalaganje tekstur iz oblaka. Če boste želeli izkoristiti vse te silne podrobnosti, boste potrebovali močno internetno povezavo. Podatkov, 3D modelov in tekstur je namreč preveč, da bi si kakšen navaden smrtnik vse te informacije prenesel na svoj disk. Po Microsoftovih besedah je takšnih podatkov za kar 2 petabajta ( 1 petabajt = 1000 terabajtov) in takšne količine prostora ne poseduje nihče med nami. Tako je edina rešitev pretočno predvajanje takšnih informacij iz oblaka, te pa bodo nato zgenerirale talne modele in teksture.
Zadeva je silno zanimiva, Microsoft pa pravi, da boste lahko igro igrali tudi brez interneta, a se takrat lahko poslovite od tako podrobno modelirane okolice.
Pol ure dolg igralni posnetek si lahko ogledate spodaj, Flight Simulator pa bo izšel enkrat v 2020.