Kreativni direktor razvijalca Techland, Tymon Smektala, je v nedavnem intervjuju glede razvoja igre Dying Light 2 izpovedal nekaj precej zanimivega, ki se tiče predvsem oboževalcev odprtih svetov.
Novinar se je dotaknil vprašanja, koliko večji bo Dying Light 2 v primerjavi s predhodnikom in Tymon je imel glede tega precej dolg odgovor:
“Mislim, da igralci ne potrebujejo večjih svetov, ampak potrebujejo takšne, ki so bolj kvalitetni in v katere se lahko zatopite. V trenutni generaciji ni težko ustvariti velikih svetov, saj jih “streamate” medtem ko igrate. Torej nekam greste in naloži se delček stopnje okoli vas in potem greste spet nekam in se to ponovi. Tako lahko ustvarite ogromne svetove, brez da bi to vplivalo na strojno optimiziranost. A na slednjo zna vplivati količina NPC-jev okoli vas ter kako so ti raznovrstni, kako se obnašajo in število njihovih animacij. Naslednja generacija konzol nam bo omogočila, da bomo lahko šli naprej v tej smeri. To je v bistvu misija našega studia, saj želimo ustvariti prvoosebne igre z dobro grafiko in visoko stopnjo imerzije, kjer se igralec počuti, kot da se res nahaja tam.”
Ta problem ogromnih svetov je v igrah prisoten že dolgo časa. Založnik se najraje pohvali, koliko večje območje bo v njihovem naslednjemu naslovu, še posebej če je to nekakšno nadaljevanje. To je dobra reklamna vrstica, saj s tem hitro privabiš stranko. A problem je, če imaš široko območje, ki pa je globoko kot luža, saj naletite na prazne planjave in ponavljajoče naloge.
Glavni krivec tega je v zadnjih časih Ubisoft ter njihova franšiza Assassin’s Creed. Zadnji del Odyssey ima skoraj nepredstavljivo velikost, ki od vas zahteva več kot 100 ur za preigravanje, žal pa praktično vso vsebino vidiš v prvih dvajsetih urah. Govorice kažejo, da bo naslednji del, kodno imenovan Ragnarok, še večji od Odysseya, tako da se lahko pripravite na vsaj 200 ur igralnega časa. A vprašanje je, koliko se boste ob tem zares zabavali.
Dying Light 2 je napovedan za pomlad 2020, spodaj pa vas čaka zadnji napovednik.