Tudi največji pristaši Ubisoft iger si morate priznati eno: vsi njihovi izdelki so skozi leta postali čedalje bolj podobni eden drugemu.
Največji vpliv na oblikovanje drugih iger je imela ravno njihova najbolj priljubljena franšiza Assassin’s Creed. Kar je tam “delovalo”, so nato oblikovalci prenesli v Watch Dogs, The Division, Ghost Recon ali pa Far Cry. Slavni radijski stolpi, ki jih igralec prepleza in s tem odklene en del mape so postali že nekaj vrednega norčevanja, saj smo različico teh stolpov dobili praktično v vsaki Ubisoftovi igri.
Očitno pa se bo to sedaj v prihodnosti spremenilo in vsi Ubisoftovi naslovi bodo postali bolj unikatni in s tem tudi prepoznavni. Založnik si je po slabi prodaji iger Ghost Recon Breakpoint in The Division 2 vzel čas in bo močno spremenil strukturo svojih izdelkov.
Za izdajanje vseh njihovih iger je do sedaj skrbela ena uredniška ekipa v Parizu, ki je sestavljena iz designerjev in producentov, kateri sicer niso programirali samih iger a so vseeno imeli velik vpliv na njihov nastanek. Prav oni so narekovali v katero smer se bodo oblikovale vse igre in na koncu so pri vsaki igri obveljali samo ena ali dve ideji, ki so bile na koncu vedno iste. Ravno zato so si bile igre tako zelo podobne in na temu mestu se bodo zgodile največje spremembe.
Sedaj bo vsaka franšiza dobila svojega podpredsednika. Teh naj bi bilo sedaj sedem in imeli naj bi imel več avtonomnosti in večji vpliv, vsak od njih pa bo nato poročal kreativni vodji Ubisofta, Serge Hascoetu.
Nič od tega ni uradno potrjeno, a spletna stran VGS naj bi imela dobre vire in upamo, da se francoski založnik res izkoplje iz te kreativne luknje, ki si jo je nakopal v zadnjih letih.