Včerajšnja konferenca podjetja Nvidia je pokazala, da se bo naslednje leto vse vrtelo okoli njihove tehnologije ray tracing. No, ni ravno njihova, a za zdaj jo podpirajo samo njihove grafične kartice, konec leta pa bodo podporo zanjo dobile tudi konzole naslednje generacije.
Nič čudnega potem, da se bo ray tracing pojavil tudi v popularni večigralski igri Fortnite. Ta je že lani dobila precej zanimivo posodobitev v obliki napredenega preračunavanja fizike, sedaj pa bo naslov tudi lepši. Po novem bomo v igri lahko videli realistične odseve, boljše sence in dinamično osvetljevanje. Nvidia pravi, da bo Fortnite pokazal, kako lahko tudi večigralske igre napredujejo skladno z novo tehnologijo. Fortnite bo tudi ena prvih iger, ki bo podpirala Nvidia Reflex – nov način zmanjševanje zamika, kar bo rezultiralo v boljšem odzivu pri igranju.
Tu bo tudi tehnologija DLSS, ki poskrbi za poganjanje iger v nižji ločljivosti, a na zaslonu tega ne opazimo. Tako manj obremenimo sistemske obremenitve in lahko v zameno povišamo grafične nastavitve. DLSS tako omogoča igranje 2K ali 4K ločljivosti na konfiguracijah, ki tega prej ne bi zmogle.
Kako je videti zadeva lahko vidite v zgornjem napovedniku, kdaj pa bomo lahko to napredno tehnologijo videli tudi v igri, še ni znano, a naj bi se to zgodilo še v aktualni 4. sezoni drugega poglavja.