5 let stari Titanfall 2 je ob izidu požeč dobre ocene kritikov in o igri se spošljivo govori tudi danes. Razvijalec Respawn je za igro ustvaril čudovito enoigralsko kampanjo, vpeljal pa je tudi nekaj zanimivih igralnih prijemov, kot je denimo tekanje po stenah in vihtenje z vrvjo čez ogromne prepade.
Kljub vsemu temu pa igra ob izidu ni zažgala blagajn in veliko krivde za to leti na slabo oglaševanje. Titanfall vesolje je postalo popularno šele takrat, ko je Respawn zagnal svojo battle royale streljačino Apex Legends, ki je nedavno stopila v svojo 9. sezono.
Sveža sezona je s sabo pripeljala kup referenc na Titanfall igre. Med drugim smo spoznali novo legendo Kairi “Valkyrie” Imahara, ki je bila v Titanfallu 2 pilotka ogromnega mehaniziranega robota, videli pa smo tudi Kubena Bliska – najemnika, ki nas spremlja že od prve Titanfall igre.
Vse to je pripomoglo k temu, da je pol desetletja stari Titanfall 2 začel na Steamu videvati rekordne številke in včeraj je igro naenkrat preigravalo skoraj 17k igralcev. K popularnosti je pomagal tudi založnik EA, ki je igri znižal ceno za 75 % in jo lahko zdaj kupimo za skromnih 7,49 €.
Žal je upanje na Titanfall 3 praktično mrtvo. Razvijalec je pred kratkim napovedal delo na povsem novem projektu, ki pa ni nadaljevanje Titanfall serije, 26. aprila pa bodo v Apex Legends vpeljali povsem nov igralni način, ki naj bi bil nekaj res posebnega.