Večigralske igre so zabavne ravno zaradi drugih igralcev, a to zna biti tudi hiba vseh takšnih naslovov. Nekateri namreč preko igranja sproščajo frustracije iz resničnega življenja ali pa jim anonimnost digitalnih svetov omogoča, da snamejo masko in na površje privrejo vse njihove karakteristike, kot so rasizem, homofobija in ekstremno versko prepričanje.
Razvijalci se proti takšni toksičnosti borijo že dolgo in Riot ima na tem področju vsekakor ogromno izkušenj. Njihova igra League of Legends že dolgo velja za brezno strupenih jezikov in ker je igra brezplačna, v svoj objem privabi celo paleto sovražnih ljudi. Enako se je začelo dogajati tudi v njihovi prvoosebni streljanki Valorant, razvijalec pa se je pred kratkim odločil, da se bo v boj s spletnimi nasilneži podal na nekoliko drugačen način.
Do sedaj so toksičnost igralcev sodili po pogovornih oknih, a danes igralci redko še tipkajo in se raje pogovarjajo po mikrofonu. Zato se je Riot odločil, da bo začel nadzorovati tudi zvočne pogovore, svojo namero pa je obrazložil na uradni strani. Vsak igralec, ki bo uporabljal njihov sistem zvočnega pogovarjanja, se bo moral strinjati, da se zna njihov pogovor snemati in shraniti za kasnejšo obdelavo.
Seveda so se zato hitro pojavile skrbi glede prevelikega posega v zasebnost, še posebej v Riotovem primeru, ki ima za sabo kitajskega založnika Tencenta. Riot igralce miri, saj pravi, da bodo njihovi posnetki hranjeni samo toliko časa, dokler ne bo dokazana njihova krivda ali nedolžnost, nato pa bodo izbrisani.
S testiranjem bodo začeli najprej v ZDA, nato pa se bo tovrstno moderiranje preselilo še drugje po svet. Zaenkrat je takšen način obdelave zvočnih posnetkov najavljen samo za Valorant, a če bo uspešen, se bo verjetno razširil tudi na ostale Riotove igre.