Osebno med preigravanjem igre Resident Evil 8 na PC-ju nisem zabeležil kakšnih občutnejših težav glede optimizacije. A vsi vemo, da se izkušnja razlikuje od vsakega računalnika posebej, saj ima vsak PC v sebi različne komponente, kar lahko na koncu pripelje do potencialnih težav glede obratovanja sličic na sekundo.
Založnik Capcom je v Resident Evil 8 vpekel zloglasno zaščito Denuvo, ki je dolgo po izidu ostala nezlomljena. To se je pred kratkim spremenilo, saj je krekerju z imenom Empress uspelo zaobiti zaščito, to pa je s sabo prineslo zanimive rezultate, saj naj bi igra po novem delovala občutno hitreje kot pa na originalu.
Trditve o kvarnem vplivanju Denuva na delovanje PC iger obstajajo že dolga leta in jih je presneto težko dokazati. Primerjave med krekano verzijo in originalom sicer obstajajo, a vedno so vmes tudi druge spremenljivke, tako da za slabšo optimizacijo ni mogoče kar čez črto obtožiti DRM zaščito.
Empress je zapisal, da Resident Evil 8 vsebuje celo goro sprožilnikov, ki med igranjem preverjajo avtentičnost igre in tako naj bi prišlo do zatikanj in padcev sličic na sekundo. Te težave so se pri igralcih pojavljale predvsem pri napadu vampirskih sester, saj takrat naokoli leta mrčes, ob napadu vampirk pa so sličice na sekundo zgrmele na dno. Pri vsemu skupaj je treba še upoštevati dejstvo, da Denuvo ni bil odstranjen, ampak je crack samo zaobšel zaščito, Empress pa je povsem odpravil dodatno DRM zaščito iz strani samega Capcoma in ravno ta naj bi povzročala največ težav pri optimizaciji.
Primerjalni video dobro prikaže vse težave. Na levi lahko gledamo originalno Steam verzijo, na desni pa na novo zlomljeni Resident Evil 8. Pri originalni igri je opazno vidno zatikanje in ob napadu sličice na sekundo padejo na številko 20, medtem ko Empress verzija teh težav nima.
Po drugi strani pa je treba vzeti v obzir dejstvo, da igrani verziji nista povsem enaki. Tečeta na istem popravku, a Steam verzija vsebuje NVIDIA gonilnike 466.63, medtem ko je krekirana varianta tekla na novejših gonilnikih 471.11. Prav tako lahko vidimo, da pri Empress verziji povsem manjkajo animacije ugriza, YouTuber, ki je tudi spočel primerjavo, pa priznava, da se manjkajoče animacije pojavljajo tudi pri drugih šefih.
Zanimivo bo videti, če bo Capcom zdaj naknadno tudi uradno odstranil Denuvo zaščito iz Resident Evila 8.
Mimogrede, modderjem je vse od izida igre uspelo narediti cel kup modifikacij. Sledeči mod bo tako prišel prav vsem tistim, ki jim je bil vidni kot preozek in jim je ob igranju postalo slabo, modifikacija pa omogoča še cel kup drugih nastavitev.