Tistih pravi RPG iger je danes hudo malo. Seveda nas še vedno vsako leto razveselijo RPG-ji, a ti so dandanes prirejeni masi in takšne igre niso preveč težavne. Manjka pa nam tistih pravih, globokih izkušenj igranja fantazijskih vlog, ki se jih je že dolgo nazaj oprijel naziv cRPG. Morda najbolj znana novodobna predstavnika tega žanra sta igri Divinity: Original Sin in Pillars of Eternity, a tudi ta dva naslova sta relativno lahka proti ruskemu težkokategorniku Pathfinder: Kingmaker.
Ta je imel ob svojem izidu kar nekaj težav s hrošči, a razvijalec Owlcat je skozi leta zadevo lepo zakrpal in začel delo na polnadaljevanju Pathfinder: Wrath Of The Righteous. To je bilo dolgo na voljo v različici Zgodnjega dostopa, zdaj pa smo samo še en mesec od polnega izida.
Razvijalec je včeraj prikazal povsem nov napovednik, ki prikaže nekatere pritikline novega dela.
Glavna stvar pri Wrath of the Righteous bo vodenje velike vojske, saj boste samo tako lahko podjarmili zlobne demone, ki so se v velikih številkah pojavili na različnih delih map. V slogu Total War iger bomo tako na mapi izbirali svoje armije, tem podeljevali generale ter se podajali v boj. Pri nadzorovanju vojske bomo imeli kar veliko možnosti, saj bomo lahko spreminjali njihovo velikost, vedno pa bo tudi treba gledati na moč naše napadalne skupine in na jakost branilcev.
Pri ustvarjanju naših igralnih junakov bomo imeli zopet cel kup različnih možnosti. Nov je tokrat napredovanje v posebni “mythic” razred, ki bo heroju omogočil cel kup različnih sposobnosti. Teh poti je kar nekaj in vsaka s sabo prinaša določene prednosti, vse skupaj pa bo tudi vplivalo na razvoj dogodku v deželi.
Wrath Of The Righteous bo s sabo pripeljal tudi kup igralnih sprememb. Med drugim se bomo lahko končno usedli tudi na hrbet kakega štirinožneža in tako hitro prečkali večje razdalje, kar je dobra novica za vse tiste, ki se jim je zdelo premikanje v originalu boleče počasno.
Pathfinder: Wrath Of The Righteous prihaja na PC 2. septembra, na konzolah pa bo igra svoje rojstvo doživela 1. marca.