Blizzard je imel leta 2019 z zagonom klasičnih strežnikov World of Warcrafta dobre načrte. Ideja je bila veteranskim igralcem te igre ponuditi tisto magično originalno izkušnjo iz leta 2004, ko so igralci širom sveta spoznali čudoviti svet Azerotha. WoW je od svojih začetkov postal titanska stvar, kjer je vsebine za igranje več kot preveč, a nekje vmes se je zgubila potreba po druženju med igralci in izkušnja igranja je postala nekam plitva.
In čeprav so Classic strežniki sprva bili pod navalom igralcev, je pritok novih skozi čas začel pojenjati. Leto 2004 je namreč daleč za nami in igralci so se v vsem tem času naučili ogromno novih trikov in strategij in vsebina klasičnih strežnikov je postala smešno lahka. Šefi so padali eden za drugim, saj so jim manjkale tiste faze, ki jih je Blizzard nato razvil skozi dodatke in vse skupaj je kmalu postalo dolgočasno, zaradi česar so tudi igralci začeli odhajati.
Razvijalec namerava vse to spremeniti z zadevo imenovano Season of Mastery. Blizzard bo zagnal povsem nove strežnike, ki bodo zahtevali ustvarjanje novega heroja, a igranje tu bo malce drugačno. Ti novi strežniki bodo namreč vsebovali hitrejše stopnjevanje in vse bo podvrženo temu, da se čimhitreje pride do stopnje 60 in se začne napadati raid šefe. Ti bodo na novih strežnikih veliko težji in bodo igralcem ponujali več izziva, kar naj bi navdušilo veteranske igralce, novim pa ponudilo boljšo izkušnjo.
Poleg tega bo vsebina na teh novih strežnikih prihajala hitreje. Originalna igra je končno vsebino razdelila v šest sklopov, vsak od njih pa je prinesel svoje raide. Vsa ta vsebina je na Classic strežnikih prišla v obdobju dveh let, na novih pa bomo vso to vsebino dobili v enem letu.
Kaj vse prinaša Season of Mastery si lahko preberete tule, Blizzard pa bo odprto beto zagnal že 5. oktobra.