Returnal je ena najlepših in tehnoloških dovršenih iger na konzoli PlayStation 5, a zadeva kljub temu niti približno ni tako popularna kot kakšen God of War. Igro namreč že od začetka krasi brutalna težavnost, saj je tole primerek žanra “rougelike”, ki vam ob vsaki smrti izbriše praktično ves napredek in začeti morate znova.
Vendar ta težavnost igralcem niti ni predstavljala tako velikega problema, saj je težava tičala drugje. Returnal namreč ni vseboval prav nobenega shranjevanja, tako da ste morali kampanjo preigrati v enem šusu in če ste vmes konzolo ugasnili ali pa preklopili na drugo igro, potem je bil ves vaš napredek izgubljen.
To je veliko igralcev, vključno z mano, dokaj razburilo, saj si včasih preprosto zaželiš igranja nečesa drugega, tudi ko si sredi akcije. Poleg tega se je včasih zgodilo rušenje igre ali pa je zmanjkalo elektrike in lahko si zgubil ure napredka zaradi stvari, ki preprosto niso bile tvoja krivda.
Razvijalec Housemarque je hitro začel obljubljati možnost shranjevanja in včeraj so svojo prisego končno tudi izpolnili. Returnal zdaj omogoča shranjevanje, a za to funkcijo obstajajo določeni pogoji. Svoj napredek lahko postavite v suspenz in nato ugasnete konzolo ali pa zaženete kakšno drugo igro in ko pridete nazaj, se vaša shranjevalna točka izbriše in nadaljujete lahko z igranjem. Shranjevanje je onemogočeno med sekvencami iz prvoosebnega pogleda in bitkami, tako da boste najprej morali odkriti kakšen miren kotiček, preden se lahko odpočijete.
Posodobitev 2.0 s sabo prinaša tudi način za fotografiranje in ustvarjanje čudovitih podob. S pritiskom enega gumba lahko pogled preselite v fotografski način, tam pa lahko na svojo podobo dodajate razne učinke in vrtite kamero. Zadevo lahko izkoristite tudi taktično in sredi bitke sprožite fotografiranje, kar bo pavziralo igro ter si nato malce od bližje ogledate bojno situacijo.
Posodobitev je že na voljo za testiranje, več informacij pa najdete na uradnem PlayStation blog zapisu.