Meja med grafiko in resničnim življenjem postaja z vsako generacijo konzol manjša in igre kot so denimo The Last of Us Part 2 kažejo že tako realistične obraze, da so ti strašljivo blizu realnosti.
A takšnega animiranja si ne more privoščiti prav vsak, saj za razvoj takšne tehnologije potrebuješ lepo zalogo dolarjev. Morda bo prav to spremenilo novo orodje ZRT Face Trainer, ki ga dela razvijalec Ziva Dynamics. Ta je pred kratkim pokazal naprednosti svojega izdelka, ki ga je vpel znotraj pogona Unreal Engine 5, rezultat pa je najbolj realistična animacija obrazov kar smo jih do sedaj videli.
ZRT Face Trainer za svoje delovanje izrablja napredne algoritme umetne inteligence, ki deluje v oblaku in ta zna prikazati 72.000 različnih grimas obraza. Algoritmi se učijo iz bogate knjižnice 4D skeniranih podatkov, ti pa skupaj tehtajo kar 15 TB.
Zgoraj prikazana animacija teče v pogonu Unreal Engine 5 in to v ločljivosti 4K in pri 60 sličicah na sekundo. Razvijalec se hvali z odlično optimiziranostjo, saj lahko ZRT Face Trainer vgradijo v vsak pogon v roku ene ure, samo orodje pa zavzema vsega 30 MB. To so impresivne specifikacije za izdelek, ki je trenutno še v beti. Obrazne animacije so vrhunske, a zadeva ni še čisto popolna. Zatakne se pri odpiranju ust in kazanju zob, saj takrat čelo in gube na njem ostanejo statične, a to se da verjetno dovolj hitro popraviti.
Več o orodju si lahko preberete na uradni strani, kjer lahko zaprosite tudi za dostop do dema.