World of Warcraft se že nekje od razširitve Mists of Pandaria bori s problemom neuravnoteženosti pripadnikov sovražnih taborov Allianca in Horde. Horda je namreč močno bolj priljubljena in nekateri strežniki so zaradi tega začeli trpeti, saj igralci na strani zavezništva preprosto niso mogli nabrati dovolj veliko število kvalitetnih soigralcev, s katerimi bi se lahko podali v največje temnice in raide. Situacije je ponekod prilezla do te mere, da so strežnike začele zapuščati cele gilde in te so se začele seliti na bolj uravnovešene strežnike, Blizzard pa je pri temu lepo služil, saj je vsako takšno selitev igralnega lika bilo treba plačati.
Igralci tako že dolgo prosijo razvijalca, da bi strežniki omogočali preigravanja temnic s pripadniki nasprotne strani in tako bi lahko raid skupina vsebovala pripadnike Horde in Allianca, ki bi se borili za skupni cilj. To bi hkrati skrajšalo čakalne dobe pri iskanju naključne raid skupine in igri vdihnilo nekaj novega življenja.
It's happening. 👀
— World of Warcraft (@Warcraft) January 31, 2022
Cross-faction dungeons, raids, and rated PvP will begin testing soon.
🤝 https://t.co/kz5ZvLs1aQ pic.twitter.com/85lN5v64I4
Blizzard je bil odločno proti temu in na BlizzConu 2019 so na vprašanje gledalca glede mešanja strani odgovorili, da je zapriseženost Alliancu ali pa Hordi eden od temeljev World of Warcrafta
A v zadnjih letih so se premislili in Blizzard je včeraj ponosno najavil, da bodo kmalu začeli s testiranjem mešanja strani, bo pa to ogromna naloga, saj je koda igre od vedno bila zasnovana z mislijo, da sovražna tabora nikoli ne bi skupaj stopila pred šefa temnice. Igralci bodo tako po novem lahko v svojo skupino povabili pripadnika nasprotne strani, a bodo potrebovali njegov BattleTag. Že sestavljene skupine v Group Finderju bodo prav tako lahko iskale pripadnike nasprotne frakcije, bo pa imel pri temu vodja skupine zadnjo besedo in iskanje članov lahko tudi omeji na samo stran Allianca ali pa Horde.
Povsem prijateljski pa člani obeh taborov ne bodo postali. Cehi denimo ne bodo dovolili mešanja strani, prav tako bodo igralni načini kot so Skirmishes in Random Battlegrounds ostali zavezani samo eni strani.
Vseeno je tole ena največjih sprememb, ki so doletele World of Warcraft vse od njenega izida leta 2004 in zadeva zna končno spet dvigniti popularnost temu dolgo trajajočemu MMO-ju, ki je šele v zadnjih letih začel izgubljati svojo prevlado.