Ena od stvari, ki mi gre pri novejših Assassin’s Creed igrah v nos, je njihovo mešanje dokaj verne zgodovine s fantazijskimi prijemi. Preprosto me to mešanje pristopov potegne izven dogajanja, zato že dolgo zvonim po zvonu, da bi moral Ubisoft preprosto spočeti samostojno igro, kjer fantazija igra glavno violino, saj bo razvijalcu omogočilo sprostitev vse njegove domišljije, igralec pa se bo lahko zabaval v čistokrvni izkušnji. Ubisoft se počasi nagiba v smer moje ideje in morda nam zna prvo takšno izkušnjo pričarati dodatek Dawn of Ragnarök za osnovno igro Valhalla.
Valhalla je sicer že prejela nekaj razširitev, a Dawn of Ragnarök je v povsem svoji ligi, saj bo ta povsem spremenil koncepte igranja in bo ponujal za okoli 40 ur zabave. To iz njega naredi praktično samostojno igro in čeprav se takšna količina ur za Assassin’s Creed naslove zdi drobiž, bo ta dolžina morda ravno pravšnja za vse tiste, ki se jim je zdela osnovna igra preveč razvlečena.
Dodatek v glavno vlogo postavi bogove nordijske mitologije in čeprav bomo na samem začetku še vedno ugledali nekaj Eivorja, bomo večino igranja izkusili skozi oči Odina. Naša naloga bo iskanja njegovega sina, to pa bo s sabo potegnilo cel kup zapletov in zanimivega mitološkega dogajanja. Osnovni zaplet se vrti okoli kraljestva Muspelheim, ki napade dom miroljubnih škratov Svartalfheim, znotraj tega pa se bo odvijal celotni dodatek.
Glavna privlačnost te razširitve bodo nadnaravne moči Odina, ki nam jih je Ubisoft prejšnji teden podrobno predstavil 20 minut dolgega igralnega posnetka. Naš junak bo lahko preko jemalca duš Hugr-rip iz padlih nasprotnikov prevzel njihove moči in te nato uporabil v svoj prid, kar bo igralno formulo v primerjavi z osnovno igro popestrilo in spremenilo v nekaj povsem novega.
Moč Muspelheima vas denimo spremeni v gorečega demona, ki briše vse pred sabo, hkrati pa boste v tem načinu povsem zaščiteni pred lavo in ognjem. Moč Jotunheima je denimo nasprotje tega, saj vas spremeni v ledenega velikana, to pa s sabo prinaša tudi posebne sposobnosti kot je hitro teleportiranje po bojišču, zadevo pa lahko izrabite tudi za socialni aspekt in se tako mirno sprehajate med ledenimi velikani, brez da bi vas ti napadali.
Zagotovo najbolj zabavna je moč Ravena, ki vas spremeni v krokarja, tako da se lahko hitro dvignete v višave in brez ovir prečkate ogromne razdalje. Ta zadeva bo najbolj všeč vsem tistim, ki se radi med igranjem plazite in skrivate in preko krokarja boste lahko naredili dober pregled bojišča, označili vse nevarnosti in se nato spustili na primerno taktično mesto za klanje sovražne sile. Še več, vse te moči lahko tudi nadgradite in krokar nato dobi sposobnost, da zaokroži nad nasprotnikom in med padanjem se preobrazimo v človeško obliko Odina, ki tarčo instantno ubije.
Ravno to mešanje igralnih pristopov bo v Dawn of Ragnarök prineslo nekaj osvežitve, ki jo ta serija te dni obupno potrebuje. Dodajte k temu še čudovite lokacije, nova orožja in oklepe ter dokaj zanimive stranske osebe in dobite izdelek, ki je na roko pisan vsem pristašem Assassin’s Creed serije, a bi vseeno radi preizkusili nekaj bolj fantazijskega.
Dodatek Dawn of Ragnarök izide 10. marca, pametno pa je, da imate že nekaj preigrane vsebine iz osnovne igre, saj je razširitev namenjena likom, ki imajo za sabo že določeno stopnjo izkušenj.