Z vsakim razkritjem novih informacij kaže, da nova igra razvijalca FromSoftware ne bo razočarala. Že napovednik, ki je bil prikazan leta 2019 na E3, nam je postregel z zelo zanimivo zgodbo, ki je nastala pod skupnim peresom verjetno skoraj vsem znanega Georgea R. R. Martina ter očetom FromSoftware-ovih iger Hidetako Miyazakijem. FromSoftware je novembra poleg občasnega razkrivanja informacij o Elden Ringu ponudil igralcem tudi večigralski test, kjer so lahko igralci sami preizkusili del igre in se učili novih mehanik, kot je denimo tista, kako ne umreti že takoj, ko srečaš prvo pošast.
Izgleda namreč, da je tokrat FromSoftware, tako kot pri parih prejšnjih igrah, ponovno zadel v polno. Elden Ring na prvi pogled izgleda kot tipična RPG igra, ki nam postreže z zelo zanimivimi okolji in nasprotniki, vsak boj z zlikovcem pa se počuti kot ples, ki si ga bomo še dolgo zapomnili, z jezo ali pa z izdihom po dolgotrajnem poskušanju. Elden Ring pa vseeno stopi korak dlje, saj izgleda, kot da je FromSoftware združil sveto trojico – mehanike bojevanja iz Dark Soulsa ter Bloodborna, mehanike tihotapljenja ter hitrega premikanja iz Sekiroja in novo grafično podobo, katere temelj je služila grafična predelava igre Demon’s Souls, ki je ponovno izšla s prihodom trenutnih konzol na trg – hkrati pa pusti svobodo igralcu, saj se bo tokrat v nasprotju s skrbno načrtovanim linearnim okoljem prejšnjih iger, igralec podal na izkušnjo v skrbno načrtovan odprti svet, ki ga bo lahko raziskoval s konjem ali peš tako, kot bo hotel sam.
Večigralski test je pokazal, da obstaja zelo malo dvoma, da bi se ta projekt FromSoftwara izkazal za nedokončanega in zelo veliko upanje, da bo le-ta postal temelj Dark Souls Online družbe, ki so si takšne igre želeli že vse od izida Dark Souls 3. Elden Ring bo na trg prišel 25. februarja, saj je bil datum izida prestavljen iz konca leta 2021 v 2022. Menimo sicer, da je zelo dobrodošlo, da bo igra še nekaj časa v razvoju, da se izpilijo finese in zadnji popravki, saj vsi vemo, kaj se dogaja zadnje čase s predčasnimi izidi iger kot so bile Cyberpunk 2077, No Man’s Sky ali Battlefield 2042.
Preden pa se bo tudi kolektiv Hop.si podal na novo pot večtisočerega umiranja in lomljenja igralnih ploščkov, bi vam radi predstavili nekaj novosti, s katerim se Elden Ring razlikuje od drugih FromSoftwareovih iger.
Kot smo že omenili, je Elden Ring odprtega tipa, zgodba pa ni povezana niti z Dark Soulsom ali Bloodbornom, temveč se dogaja v velikem kraljestvu z imenom The Lands Between. Igralec bo lahko tako sam raziskoval celotno mapo, odkrival temnice in si narekoval tempo igre, ki ga želi imeti, pa tudi če to pomeni, da bo katerega zlikovca premagal kasneje. The Lands Between bo imela lasten nočni/dnevni cikel in dinamičen vremenski sistem, igralec pa bo denimo ponoči lahko odkril sovražnike, ki jih tam podnevi ni bilo, saj se nekateri pojavijo le ob točno določenem času. Igralec se bo lahko s pomočjo hitrega potovanja teleportiral po celotni mapi, ki bo obsegala šest regij, ki bodo nadzorovane pod budnim očesom sovražnikov, te pa bodo med drugim okrašene z gozdovi, polji, ruševinami in mlakužami, prav tako pa ne bo manjkalo gradov, trdnjav, jam in kostnic. Po zemljevidu, ki bo sedaj za razliko od prejšnjih iger vedno dostopen prek menija, pa bo novi rešitelj sveta lahko potoval s svojim lastnim konjem Torrentom, s katerim se bo lahko zapodil v kakšno zasedo in premetal vse grmade na polju.
Čeprav si je Elden Ring sposodil veliko mehanik iz prejšnjih iger, pa nam bo vseeno prinesel veliko novega – vsaj kar se tiče svobode izbiranja lastnega orožja oziroma napadov. Elden Ring bo nudil igralcu okoli 100 različnih sposobnosti, ki se skupaj imenujejo Ashes of War, s katerimi bo lahko igralec nadgradil orožja, da bodo bolj ustrezala njegovemu načinu igranja. Vsako orožje bo na začetku imelo le eno temeljno sposobnost, ki jo bodo igralci lahko tekom igranja zamenjali, odkrili ali prilagodili. Če bo igralec vihtel dva enaka orožja pa bo lahko uporabil posebne mehanike napada, ki se razlikujejo glede na tip orožja. Poleg novega sistema urejanja orožij pa so se razvijalci osredotočili tudi na uroke, katerim so bile pripisane in razvite nove grafične, vizualno enostavno neverjetne animacije, te pa lahko uporabimo tudi, kadar bomo jezdili Torrenta. Seveda pa lahko igralec direkten pristop zamenja s tihotapljenjem, ki daje isti občutek kot mehanike v Sekiroju, vendar bo moral biti pozoren tudi na to, kakšno je vreme in če je noč ali dan.
FromSoftware se je spopadel tudi s težavo zbiranja dobrin, saj nekatere igre odprtega sveta trpijo za boleznijo konstantnega zbiranja dobrin za izdelavo novih orožij, napojev, puščic in tako naprej. Elden Ring bo namreč imel novo mehaniko izdelovanja, dobrine pa bo igralec našel v svetu ali pa po tem, ko bo premagal nasprotnike. Te dobrine naj bi bile različne rastline in kamni, nekatere sestavine bo možno dobiti z lovom na divjad ali pošasti. Igralec bo lahko izdeloval nove stvari s pomočjo kuharskih knjig, ki jih bo našel v svetu.
FromSoftware se je osredotočil tudi na večigralsko komponento, ki je v zadnjih parih igrah bila zastavljena precej ohlapno. Elden Ring bo omogočal kooperativno igranje, kar pomeni, da se bodo v The Lands Between podali na pot vse do štirje igralci. Igralci bodo še vedno lahko vdrli v svetove drugih igralcev, lahko pa bodo svoje sporočilo pustili na posebnih območjih, kjer se bodo nabirala sporočila drugih igralcev, ki iščejo kakšen dober spopad ali pa bi le radi zmešali štrene nekomu, ki se ravnokar spopada z gručo sovražnikov.
Elden Ring bi trenutno lahko opisali kot odličen koktejl prejšnjih FromSoftwareovih franšiz, ki bo združil mehanike prejšnjih iger, jih grafično nadgradil in dodal veliko novih. Kar je še pomembneje, Elden Ring bo igralcu pustil prosto pot pri izbiri kam bo šel, kdaj bo šel in kaj bo naredil. Igra bo na voljo na platformah Xbox Series X/S, Xbox One, PS5, PS4 in PC, kupec pa bo imel možnost izbire med različnimi edicijami, med katerimi nekatere vključujejo tudi repliko čelade, figurice likov, umetniško knjigo in še več dobrot.