Nintendo je s svojo trenutno konzolo Switch zadel zlato sredino med zmogljivostjo in vsestransko uporabo. Sicer se je do sedaj vsaka Nintendova konzola ponašala z naborom kvalitetnih in močno zabavnih iger, a Switch je na tem področju spočel manjšo revolucijo, saj je omogočal tudi prenosljivost, Nintendo pa je tako v enem hibridu uspešno združil dva izdelka: televizijsko konzolo, ki jo lahko posebej uporabljamo tudi kot prenosni DS.
Switch se je izkazal za pravo uspešnico, a se je zdaj začel soočati s težavami. Eden večjih minusov te konzole so bili igralni ploščki, z dokaj ubogimi gobicami za nadzor, ki so kmalu uporabnikom začele povzročati težave. Zdaj pa se Switch sooča z novo težavo: starostjo.
Konzola je izšla namreč že 5 let nazaj in od izida je preteklo že dovolj let, da je počasi treba razmišljati o nasledniku. Sicer smo v preteklosti videli že večje število let med izidi konzol, a Switch je na tem mestu malce poseben. Strojne komponente namreč spominjajo na tiste, ki jih najdemo v telefonih, tam pa osvežitve strojne opreme prihajajo vsako leto. Glavni je čip Tegra X1, ki je zdaj star že 7 let in je zdaj po strojni zmogljivosti pošteno upehan. To je začelo delati težave tudi pri igrah – pri zadevah, ki je spočne Nintendo še nekako gre, a predelave iz strani tretjih založnikov so postale že skoraj nemogoče. Primer tega je denimo Dying Light 2, ki sicer teče na Switchu, a samo preko oblačnega igranja.
Da bo treba narediti novo konzolo se zaveda tudi Nintendo, a ta je glede na zadnje pogovore med predsednikom Shuntarom Furukawo in investitorji zelo težaven proces. Nintendo namreč skrbi, da bodo s prehodom izgubili bazo več kot 100 milijonov igralcev, te skrbi pa so tudi upravičene. Nintendo je namreč že znan po tem, da spočne uspešno konzolo, katero pa nato nasledi izdelek, ki je prodajno prava katastrofa. Zadnji takšen primer je denimo Wii, ki je prodal več kot 101 milijona izvodov, tej pa je sledil WiiU, ki je na koncu zmogel vsega 13,5 milijona prodanih konzol.
Furukawa se teh težav še kako zaveda in jih noče ponoviti. Nintendova strategija je zdaj graditi daljša partnerstva s svojimi strankami, te pa zdaj poskušajo zavezati na Nintendove račune, ki jih lahko uporabljajo tudi izven igričarstva. Nintendo še vedno upa na rast uporabnikov in čeprav je konzola v zadnjem letu prodala 23 milijonov izvodov, je to v primerjavi z lani manj, saj je založnik takrat v obtok spravil skoraj 29 milijonov konzol.
Japonci sicer pravijo, da je Switch nekje v sredini svojega življenjskega obdobja, a da naj bi v razvoj naslednika vložili že rekordno vsoto financ, pri snovanju idej pa skladno sodelujejo tako ustvarjalci iger kot inženirji strojne opreme.