Popularna streljačina se od svoje konkurence ni razlikovala samo na račun grajenja, ampak je od nje odstopala tudi glede na perspektivo igranja. Fortnite namreč lahko igramo zgolj iz tretjeosebnega pogleda, ki kamero postavi našemu junaku za ramo, razvijalec Epic pa naj bi zdaj začel testirati prvoosebni pogled, ki bi igralcem ponudil povsem novo izkušnjo igranja.
FIRST PERSON CAMERA IN FORTNITE 🔥
— HYPEX (@HYPEX) June 7, 2022
This update Epic began working on some stuff about first person camera mode but there's no other info about it at the moment as it looks like it's still in early development. Would work REALLY well for the Zero Build Modes 👀 pic.twitter.com/PIRRmdLyp0
Novost je izbrskal Twitteraš HYPEX, ki je v preteklosti že večkrat predčasno razkril prihajajoče posodobitve za Fortnite, zdaj pa je prišel do informacij, da naj bi Epic začel raziskovati FPS igranje, razvoj tega pa naj bi se začel sredi 3. sezone Vibin’ v aktualnem 3. poglavju. HYPEX pravi, da več informacij nima in da je razvoj nove perspektive še v zgodnji fazi, tako da znamo morda še nekaj časa čakati na uradno napoved.
Prehod iz tretjeosebnega v prvoosebni pogled niti ni tako enostaven, saj ta sprememba s sabo potegne kup igralnih mehanik. Igralec v prvoosebnem pogledu ima veliko manjši kot vidnega polja kot pa tisti iz tretjeosebnega, ki lahko ves čas pregleduje okolico okoli sebe. Delna rešitev tega problema bi bila stroga ločitev strežnikov na igranje v prvoosebnem in tretjeosebnem pogledu, kar bi bilo še najbolj pošteno.
Problem se zgodi tudi pri grajenju, saj bi bilo metanje desk naokoli iz prvoosebne perspektive recept za pravo zmedo, a Epic je to težavo delno že zaobšel z uvedbo igralnega načina “Zero Build”, ki se osredotoči samo na akcijo in grajenje povsem umakne iz igre.
Tretja težava pa so razne preoblekice in plesi, ki jih igralci odklepajo preko mikrotransakcij, saj teh pri igranju iz prvoosebnega pogleda ne moremo tako občudovati, a ta problem imajo tudi druge battle royale streljačine, pa še vedno prodajo tone mikrotransakcij.