Razvijalec Lucas Pope je en presneto talentiran oblikovalec iger, ki je do sedaj spočel dva naslova in oba sta pri kritikih požela vrhunske ocene. Posebnost njegovih iger je dejstvo, da Pope praktično vse postori sam in če izvzamemo glasovno podajanje, bi lahko vsaj naslov v iztočnici vseboval samo njegov podpis in našteli bi vse ljudi, ki so plodno delali na teh igrah.
"Papers, Please" but small. August 5th. pic.twitter.com/87o8IqfCdF
— Lucas Pope (@dukope) July 23, 2022
Lucas Pope je do svoje prave slave prispel leta 2013, ko je v igričarske roke poslal naslov Papers, Please – neverjetno depresiven naslov v katerem igramo carinika izmišljene komunistične dežele Arstotzka. Naša naloge vsebujejo pregledovanje potnih listov vseh tistih, ki poskušajo vstopiti v našo deželo, kar ni lahka naloga, saj je Arstotzka ravno končala 6-letno vojno s svojo sosedo Kolechio in povsod so prisotni strahovi, da se bo čez našo mejo vtihotapil kak vohun. Pregledovanje dokumentov mora biti zato natančno, a tudi hitro in če bomo lenarili ali pa čez mejo spustili kakšnega nebodigatreba, potem bo zvečer vaša družina ostala praznih želodcev.
No zooming. My vision is terrible and I wanted the game to feel natural on a phone so the interface is built around that.
— Lucas Pope (@dukope) July 24, 2022
Papers, Please je leta 2013 izšla samo za PC in Mac, v 2014 smo prejeli predelavo za tablice iPad, nakar je leta 2017 sledila še predelava za prenosno konzolo PlayStation Vita. Zaradi igrine enostavne podobe smo vsi čakali predelavo še za telefone, a te ni bilo od nikjer, Pope pa se je včeraj končno premislil in napovedal Papers, Please tudi za operacijska sistema Andoid in iOS.
Pope je na Twitterju pojasnil, da bo predelava vsebovala uporabniški vmesnik, ki bo povsem prilagojen novi platformi. Pravi, da zelo slabo vidi, a da se je želel izogniti približevanju pogleda znotraj igre, saj bi to nekako uničilo izkušnjo.
Papers, Please bomo lahko na pot vzeli od 5. avgusta dalje, cena pa zaenkrat še ni znana.