Šef Bethesde, veleznani Todd Howard, je včeraj stopil pred kamere in odgovoril na nekaj najbolj žgočih vprašanj glede prihajajoče igre Starfield. Žal ni odgovoril na tisto najbolj pomembno, ki se tiče datuma izida, saj ta še vedno ostaja neznan, smo pa dobili vseeno nekaj zanimivih informacij, ki jih prej še nismo vedeli.
V Starfield se zopet vračajo bogati dialogi, ki so sicer že od vedno pomemben pečat Bethesdinih iger. Žal pa so dialogi skozi čas pri tem razvijalcu postali čedalje manj pomembni in so v igri Fallout 4 dosegli samo dno. Igralci smo pri izidu tega naslova bebasto gledali, saj smo lahko sicer zbirali odgovore našega junaka, a pri teh opcijah nismo imeli zapisane polne vrstice, ampak samo možnosti “sarkastičen odgovor”, “resen odgovor” in podobno. Skratka, nikoli nismo res vedeli, kaj bomo sogovorniku sploh odgovorili, zaradi česar je kakšno resno igranje vlog v tem RPG-ju postalo praktično nemogoče.
K sreči se Starfield vrača k svojim koreninam, tako da bomo ob čebljanju zopet gledali v polne vrstice, ki nam bodo vsake toliko omogočale tudi nekaj pregovarjanja preko dobre znane veščine “Persuasion”. Ko bomo pri sogovorniku izbrali to možnost, bomo dobili na voljo še več dodatnih vrstic, vsaka od teh pa bo zahtevala določeno število točk, opcije pa segajo od nedolžnih do bolj agresivnih. To prepričevanje nakazuje na dejstvo, da bomo lahko naloge razrešili na več načinov, kar je za tako velik in odprt svet, ki naj bi ga ponujal Starfield, več kot dobrodošlo.
Todd je še navrgel, da jim veliko pomeni grajenje velikega sveta, ki pa ni zgrajen zgolj površno, ampak vsebuje tudi veliko globine. Veliko vlogo bodo pri tem igrali tudi dialogi, ki bodo v Starfieldu šteli več kot 250k vrstic, medtem ko jih je Fallout 4 vseboval 111k, Skyrim pa je bil v tem še skromnejši: tam smo našli vsega 60k vrstic dialoga.
Todd je v intervjuju še omenil, da so pravkar presegli 250k vrstic dialoga. To pomeni, da razvijalec še vedno piše in oblikuje dialoge, kar je v bistvu presenetljivo, saj se tega navadno ne počne v zaključni fazi razvoja igre. Zdaj je jasno, da Bethesda nikakor ne bi ujela originalnega datuma izida, ki naj bi se zgodil čez slab mesec dni, a nekako imamo občutek, da je igra od izida še precej daleč stran. Bethesda sicer pravi, da bo Starfield nared v prvi četrtini 2023, a ne bi bil presenečen, če bi igra v resnici izšla čez kakšno dobro leto stran.
1.) Datum bodo povedali, ko bodo 100% da ga verjetno lahko zadanejo, verjetno letošnji Award show decembra.
2.) Če se neka igra prestavi zaradi optimizacije in bug fixinga, ostali del ekipe ne rabi v zrak gledat ampak dodajajo vsebino ki bi mogoče že bila v prvem DLCju ali povsem odstranjena, ker ni bila do datuma pripravljena. Starfield bi naj trenutno delalo 500 razvijalcev, kar je 5x več od Skyrima. Tudi če so ostalih 400 že premaknili na TES 6 in Fallout 5, ima Starfield ekipo velikosti Skyrima.
3.) Pozabili ste omenit, da je imel Fallout 4 111k vrstic dialoga z oglašenim protagonistom, kar pa je lahko tudi do 50% dialogov. Starfield ne bo imel voiced protagonista
Čeprav tukaj naš protagonist ne izgovarja svojih vrstic dialoga, le te še vedno obstajajo, drugače ne bi bilo pogovora.
Silent Protagonist pomeni, da mi prebiramo oziroma govorimo njegov tekst namesto njega ampak ves ta tekst je moral nekdo napisati in se prav tako šteje v skupno število vrstic dialoga.