Blight: Survival je ena tistih iger, ki vas očara že z napovednikom. Bolj malo je naslovov, ki bi nas postavili v alternativno verzijo srednjega veka, kjer pa se enkrat za spremembo ne bojujemo proti vitezom, ampak proti masi nemrtvih, ki jih je v ponovno življenje zbudila neka neznana kuga.
Če ste se ob zgornjih besedah morda spomnili na franšizo A Plague Tale, potem imate dobro intuicijo, saj si je Blight zagotovo nekaj idej izposodil iz te Asobove uspešnice. Vizualna podoba je skoraj identična, saj se tudi tukaj barvna paleta kopa v depresivni sivini, to pa vsake toliko prekine samo kakšen pršec krvi in goreča bakla. Vsaj podgan ni. No, vsaj v tem igralnem posnetku jih nismo videli.
Se bo pa Blight igral povsem drugače, saj tole ne bo neka počasna, z vmesnimi sekvencami prežeta enoigralska kampanja, ampak sodelovalna akcijska avantura iz žanra “roguelite”. To pomeni, da bo igra najbrž brutalno težka in da boste morali ob smrti vsako preigravanje začeti od začetka stopnje, ni pa še jasno, kako točno bo narejeno napredovanje skozi igro. V igralnem posnetku sicer lahko vidimo nekaj dokaj realističnega bojevanja proti zombijem, skrivati pa se bo treba tudi pred raznimi razbojniki. Pobrati bo moč cekine in nabrati opremo za kovačenje, tako da predvidevamo, da ob smrti ne bomo ostali povsem praznih rok, ampak bomo vnovično preigravanje vsaj začeli bolje opremljeni.
Zanimivo je tudi to, da na igri dela islandski razvijalec Haenir Studio, tega pa sestavljata samo dva člana: Ulrik in Mads. Glede na vizualno plat bi morda človek pričakoval, da za kaj takšnega potrebuješ veliko večjo ekipo, a živimo v dobi pogona Unreal Engine 5, ki vsebuje toliko funkcij, da ustvarjanje visokoprofilnega naslova s skoraj ništrcem proračuna niso več neke nore sanje.
Kaj vse bo dostavil na koncu Blight: Survival še ni znano, saj igra nima datuma izida. Razvijalec je na Redditu povedal, da se osredotočajo na PvE vsebino in da bi igra najprej izšla na Steamu in naknadno na konzolah. Posodobitve glede razvoja lahko spremljate na Steamu.