Ste se kdaj dobili s prijatelji z različnih koncev Slovenije in se spraševali, kaj bi lahko počeli skupaj? No, jaz sem se večkrat spopadel z njim in po večurnih debatah in iskanju je na koncu nekako vedno zmagal nov film v kinu. Ampak zgleda, da se s takšnimi vprašanji ne spopadam samo jaz in moja druščina prijateljev, ampak tudi WOOP ekipa, ki je začela lepo polniti praznino slovenskih dejavnosti.
Tako smo se po naključju odločili za obisk WOOPa in spremenili virtualni svet iger z njihovimi dejavnostmi. Kaj nas je navdušilo? To vprašanje bomo raziskali kasneje. Najprej pa mi dovolite, da vas nekaj vprašam. Ko vam nekdo omeni WOOP, kaj vam leti po glavi? Verjetno trampolin park, kajne? Če ne sledite redno WOOPovim atrakcijam, je ta verjetno prva asociacija mnogih. Nič narobe s tem, saj je trampolin park zagotovo ena njihovih najbolj prepoznavnih atrakcij. Vendar pa je treba poudariti, da le ta ni primerna za vsakogar – je fizično zahtevna, utrjujoča in neprimerna za starejše osebe, ki niso ravno v formi.
A na srečo nam WOOP ponuja veliko več. Atrakcije kot so: karting, sobe pobega, VR, laser tag, bowling, golf in razne izzive. Tako da zagotovo verjamejo, da se bo našlo nekaj za vsakega in to njihovo samozaupanje je dejansko prisluženo.
Atrakcija: Woop Izzivi
Lokacije: Ljubljana – Rudnik, Murska Sobota
Cena: 15,5 € za 1 uro na osebo
In ravno izzivi so tista stvar, ki sem jo obiskal sam. In to na obeh lokacijah, ki jih trenutno ponujajo. Prvi obisk je bil na lokaciji Ljubljana-Rudnik. Po ogledu izzivov na spletni strani smo si naredili rezervacijo, in kljub temu, da smo zaradi Ljubljanskih cestnih konic prispeli z zamudo, to ni bil problem, saj nas je osebje takoj ob prihodu sprejelo z lepo gostoljubnostjo.
Po nakupu zapestnice in nogavic ter vstopnice za eno uro, smo se preselili v sobo, kjer nas je kratki video seznanil s tem, kako zadeva deluje. A brez skrbi, če se kaj zgreši, lahko kasneje vprašamo osebje in nam bodo z veseljem odgovorili in pomagali na vsa vprašanja, zraven pa še podajo kak nasvet, kako izziv rešiti.
Za igranje je potrebna posebna oprema, to so posebne proti zdrsne nogavice in zapestnica, ki nosi naš “avatar” za prijavo v igralno sobo. Ob vstopu v vsako sobo se mora zapestnica z avatarjem prisloniti na monitor in tako se pridružimo igri. To morajo storiti vsi člani ekipe. Vendar pa lahko hkratno prijavljanje vseh članov v igro postane precej nadležno, še posebej, če si želite izziv ponoviti večkrat. Izzive lahko opravljate le skupaj s svojo ekipo, zato je to striktno večigralska zadeva.
Sama zapestnica in računalniki za prijavljanje delujejo skoraj brez motenj in na kakšne večje težave nismo naleteli – vsaj v Ljubljani ne. Druga zgodba je bila v Murski Soboti, kjer so imeli za igranje izzivov čisto drugačne zapestnice, a le teh včasih ni zaznalo in smo morali odigrat prej kak drug izziv, da se je zadeva »osvežila«.
Torej, skok na izzive. Le teh je kar nekaj in so razdeljeni na tri večje kategorije: vzdržljivost, spretnost in logika. Slednja je vsaj zame najbolj nadležna, saj so izzivi v tej kategoriji slabo predstavljeni in v večini primerov moraš odigrati kar nekaj iger, da sploh ugotoviš, kako je igra zasnovana. Ali pa je zahteva takšna natančnost v omejenem času, da je skoraj nemogoče zadevo obdelati.
Na primer, v eni od sob je bila stena razdeljena na dve polovici in s skupino smo morali najti razlike med njima. Sprva se ne zdi tako težko, vendar je igra tako natančno zasnovana, da če malo zgrešimo pri označevanju razlik, izgubimo življenje.
To bi mogoče lahko izboljšali s kakšnim sistemom dvojne potrditve – s prvo izbiro označimo, z drugim pa potrdimo. Le ta bi nam natančno pokazala, ali je razlika, o kateri nam član ekipe govori znotraj izbranega polja ali smo naredili ti. »missclick«.
A v tej igri je še ena težava, saj ni nikjer izpisano, koliko razlik še je potrebno najti in koliko nivojev je. Tako prvih nekaj iger sploh ne veš, ali smo že našli vse razlike in se igra preprosto ne konča, dokler ne mine čas ali še moraš iskati naprej. To bi se lahko vsekakor izboljšalo s če bi dodali preprost indikator, ki bi prikazoval, koliko razlik še je potrebno najti in koliko nivojev je še ostalo.
Pri igri logičnih izzivov sem imel težave tudi z drugimi sobami. Ena od njih je glasbena soba, kjer se predvajajo note in jih igralec mora posnemati prek klaviature, vendar zvok ni enak tistemu, ki se predvaja. Na srečo imajo še zraven drug sistem, da se ti pravilna tipka tudi zasveti, a po opaženem, včasih tudi to ni delovalo pravilno.
Med logičnimi izzivi bi še izpostavil kviz, pri tej pa mora igralec biti res izjemen piflar ali pa imeti veliko sreče.
Soba je zanimivo narejena, saj poleg možnosti odgovora A, B, C, D ponuja tudi uporabo zemljevidov z tipkami na določenih državah za odgovor na vprašanja.
Čeprav je ideja zanimiva, verjetno ne deluje čisto pravilno. Ko pride vprašanje, ki uporablja ta sistem, se določeni gumbi zasvetijo rdeče, kar ti da misliti, da je tisti gumb možen odgovor. A to ni vedno tako, saj se je v našem primeru zgodilo, da smo poznali državo vendar pa pravi gumb ni svetil.
Zmotilo me je tudi, da če se zmotiš, ti na koncu ne bo pokazalo pravilnega odgovora. Namesto da bi zapustil sobo z novim znanjem, veš samo, da si zaradi napačnega odgovora izgubil. To je bilo v mojem primeru kar nadležno, saj smo v drugi poskusih dobil enako vprašanje in še vedno nismo vedeli pravilnega odgovora. Še posebej pa je problem, da kviz ni zasnovan na neko osnovno znanje ampak se pojavijo vprašanja kdo je ta oseba na tej črno-beli sliki? Da, dobesedno smo dobili črno-belo sliko osebe z vprašanjem: Kdo je to? In na koncu je to bil nek izumitelj pisalnega stroja…
Tukaj še je sedaj fino omeniti, da ima vsaka soba, preden vstopiš v njo, opcijo za izbiranje težavnosti. Vendar pa v tej sobi nismo opazili nobenih razlik v težavnosti, saj smo jo (sicer z več sreče) opravili na največji težavnosti prej kot pa na najlažji. Pri poznejšem pogovoru z osebjem smo dobili odgovor tipa »Večina nas je hodilo na gimnazijo«.
Čeprav imajo te sobe nekaj težav, ki bi jih bilo dobro odpraviti, to ne pokvari zabave. Vsekakor se zavedam, da organizatorji ne morejo vedno odpraviti vseh problemov, ali pa jih tudi sami odkriti, a upam, da se bodo trudili, da te izkušnje izboljšajo za vse. V končni fazi pa se vedno vračamo zaradi instinkta, da premagamo vsak izziv in v vsej tej frustraciji najdemo tudi zabavo.
Dovolj z logičnimi sobami, kaj pa spretnost? No, kot že ime pove, nas tukaj čakajo izzivi, ki bodo preizkusili našo spretnost in hitrost. V večini primerov je naloga, da v določenem času zbereš določeno število točk ali pa da v omejenem času opraviš določeno nalogo.
Te izzive sem osebno dojemal kot zanimive in nekatere smo morali z ekipo celo nekajkrat ponoviti, da smo našli pravo tehniko za njihovo premagovanje. Vendar moram opozoriti, da so ti izzivi lahko tudi precej naporni, čeprav tega morda na prvi pogled ne bi pričakovali.
Za preostanek pa so tu še izzivi vzdržljivosti. Kot oboževalec oddaj, kot sta “Wipeout” in “Ninja Warrior”, sem si vedno želel preizkusiti kaj takega in ti izzivi so to, sicer v veliko bolj nežni in manjši različici. A še vseeno so zabavni, še posebej vsi padci in udarci poskrbijo, da tudi ob porazu izstopiš z nasmejanim obrazom. Vsekakor bi si želel več takšnih izzivov, kjer moraš z ekipo prečkati neke ovire in ob neuspehu narediš kakšno zanimivo pozicijo.
Ni pa prečkanje ovir edini izziv. Eden od njih združuje elemente vzdržljivosti in logike in deluje v stilu tematike “Floor is Lava”. V tem izzivu se moraš z hitrostjo in spretnostjo izogniti lavi, hkrati pa rešiti tudi uganko.
Med njimi je tudi izziv, ki je zahteval dobro sodelovanje v timu, njegova tematika pa je temnica kot v videoigrah, z ugankami in ovirami. Le ta je tudi največji izziv, ki ga trenutno ponujajo ampak zaradi njegove velikosti ima tudi največ nezaželenih hroščev. Realno me zanima, če je že komu uspelo pridobiti skrivni dosežek »sproži požarni alarm« – nam se je za las izmuznil.
In če že govorim o neki nevarnosti, še je tukaj izziv poimenovan “Speed Barrels”. Izziv je popeljati svoj lik čim hitreje do cilja in to storiš tako, da sod, ki je na tleh, čim hitreje vrtiš. Ker je zadeva zasnovana tako, da dobesedno tečeš na njem, te lahko hitro vrteči sod tudi kdaj zgrabi zraven – no, ne ravno tebe celega, ampak tvoje »proti zdrsne« nogavice in s tem ti lahko malo stisne prste. In otečen moder prst vsekakor ni fajn imeti.
Kot sem že omenil, lahko pri vsaki sobi nastavljaš med tremi vrstami težavnosti. Večinoma nam ob večji težavnosti odvzamejo čas, včasih pa tudi povečajo potrebno število točk za dokončanje. V kolikor je težavnost na voljo, da izzoveš samega sebe in ekipo, pa ti tudi doprinese več točk.
Kaj pa lahko s točkami počneš? Trenutno so uporabljene le za lestvico, ki je na voljo samo v Woopovih centrih. Edini pravi pomen verjetno dobijo takrat, ko vas je dovolj, da ustvarite dve ekipi in tekmujete med seboj, a na žalost mi tega sistema nismo mogli preizkusiti. Upam, da bi jih mogoče v prihodnosti uporabili za kaj več, z njimi pa kake redne obiskovalce tudi nagradili.
Kaj pa cena? Ali se splača obiskati Woop izzive?
Po mojem mnenju se vsekakor splača vsaj enkrat obiskati in se pozabavati, sprostiti ter tudi zbistriti misli. Vendar pa lahko cena za večkratna vračanja že postane precej visoka. Če res nimate s prijatelji druge izbire, vam lahko ob ponovnem obisku Woop izzivov vsaj zagotovo ponudijo boljšo zabavo kot ogled slabega filma v kinu, kjer se cene vstopnic hitro dvigujejo. Vsekakor pa trenutni poslovni model postane precej drag za večje ekipe.
Za to ceno bi vsekakor lahko ponudili malo več različnih izzivov. Mogoče tudi kaj takih, ki jih ponuja ameriško podjetje activate.games. To bi prineslo še več raznolikosti in zabave za obiskovalce. Kajti trenutno jim res primanjkuje izzivov, ki bi jih moral odigrati tudi večkrat, da bi jih premagal.
Sam še bom vsekakor kdaj obiskal izzive, predvsem pa upam, da bodo dodajali nove sobe kot tudi izboljševali stare, da bo novi obisk tudi prinesel še kakšna nova doživetja.
Smo že želeli obiskat pa nismo bili prepričani, če je za kaj. Hvala za to mnenje, bomo vsekakor poskusili.