Simsi dobivajo konkurenco v podobi frišne igre Life By You

Že dolgo velja pravilo, da če si želiš preigravati življenjske naloge v digitalni obliki potem je zate edina izbira EA-jeva dolgoletna franšiza The Sims. Ta temu specifičnemu žanru vlada že dolgo in to praktično brez konkurence, kar je malce bizarno, saj so se Simsi vedno dobro prodali, EA pa je nato kupce še naknadno dobro ožel preko prodaje gore DLC-jev.

Založnik Paradox Interactive pa je včeraj napovedal svojega izzivalca, ki sliši na ime Life By You. V daljši predstavitvi so pred kamere stopili nekateri člani ekipe, vsake toliko pa smo videli tudi nekaj utrinkov igranja.

Takoj je jasno, da bo Life By You izdatno kopiral formulo Simsov. Ustvarili bomo lahko svoje mini avatarje, jih posadili v razne domove, ki jih bomo lahko opremljali po mili volji, nakar bo treba skrbeti za njihovo vsakdanje življenje, ki zaobjema kuhanje, skakanje med rjuhe s kakšnim ljubimcem, raziskovanje plaže in odhajanje v službo. Vendar pa se Life By You vseeno razlikuje od svojega konkurenta in to v dveh načinih.

Prvi se tiče samega igranja, saj bomo lahko nad majhnimi osebami prevzeli direkten nadzor, kar v Simsih ni bilo možno. Paradox pravi, da nam bo to omogočalo bolj emotivno navezo nad nadzorovano osebo, hkrati pa bomo imeli tako več nadzora nad njihovim življenjem.

Drugi vidik se tiče realizma. Za razliko od risankastih Simsov bomo tule gledali bolj realistično grafično podob, osebe pa za komunikacijo ne bodo izrabljale nek izmišljen jezik, ampak se bodo pogovarjale v angleščini. Sliši se dobro, a žal je v videu vse skupaj videti naravnost katastrofalno. Grafika je resda bolj realistična, vendar pa vizualni stil nima neke koherence, zato videno daje občutek, da je nekdo kupil teksture in objekte znotraj trgovine Unity ali pa Epic Store in nato poskušal nekako stvar zlepiti skupaj.

Vizualna podoba gre morda na račun tega, da je igra še daleč od zaključne faze. Life By You bo namreč najprej skočil v sistem Zgodnjega dostopa na Steamu in Epic Gamesu, to pa se bo zgodilo 12. septembra, v tej zgodnji verziji pa naj bi igra preživela vsaj eno leto. Verzija za konzole zaenkrat še ni v kartah, a Paradox pravi, da znamo ta prehod doživeti po izidu PC inačice.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime