Lani smo dočakali še zadnjo verzijo popularne nogometne simulacije, ki že dolgo nosi ime FIFA, letno pa smo ji zraven še dodali aktualno letnico. Založniku EA je namreč prekipelo plačevati drago licenco, samo da bi njihove igre nosile ime FIFA, saj so si skozi leta nabrali dovolj vez in poznanstev, da lahko zaženejo svojo lastno znamko, ki bo navkljub izgubi naziva FIFA še vedno prinesla vso njeno vsebino.
Join the Club https://t.co/w1dtuLclDp
— EA SPORTS FIFA (@EASPORTSFIFA) April 6, 2023
We can’t wait to show you the future of football this July #EASPORTSFC pic.twitter.com/pS1fw8pFgZ
Tako je bil napovedan EA Sports FC, ki gre sicer veliko težje z jezika, a založnik verjetno upa, da se je bodo igralci sčasoma navadili in jo začeli preprosto klicati FC. Da je nekaj na temu je napovedal tudi začetek oglaševalske kampanje, ki se je začela včeraj in je preko kratkega dražilnika pokazala nekaj obujanja nostalgičnih spominov, zraven pa smo dobili še razkritje novega logotipa, ki je v ospredje porinil črki FC.
Logotip ni slab in je oblikovan v trikotnik, ki smo ga velikokrat videli med igranjem. Namreč ta trikotnik je vedno visel nad glavo trenutno nadzorovanega nogometaša, čeprav zadeva ni tako ikonična, kot denimo tisti zeleni kristalčki, ki visijo nad Simsi in so instantno prepoznavni. Ni pa še jasno, kam točno bodo v naslednjih iteracijah stlačili številko aktualne letnice, a to so skrbi za naslednje leto.
Do takrat pa se je EA nečesa pri začetni promociji moral oprijeti in zato se je na tem mestu odločil za trikotnik. To pa je samo začetek marketinga, saj je EA zapisal, da bomo v prihajajočih dneh videli rojstvo znamke EA Sports FC v več kot 100 nogometnih tekmah po celem svetu. S tem se bo začela titanska marketinška kampanja, saj bo EA Sports FC porinjen v največje lige kot so nemška Bundesliga, italijanska Serie A, angleška Premier League in španska La Liga, pojavila pa se bo tudi na drugih trgih. Poleg tega je EA podpisal pogodbe s celim kupom klubov in posameznimi igralci, ki bodo prav tako izvajali svoje promocije, kako je FC nekaj najboljšega po narezanem kruhu.
To je logično, saj je bila FIFA dolgo najbolj dobičkonosen del EA-jevega posla, saj so igralci kot nori kupovali vsakoletne kopije iger, zraven pa še zapravljali stotine evrov za oblikovanje svojih FUT ekip. Vse to se seveda vrača tudi v FC, saj EA te denarce, po nedavnem odpuščanju, očitno krvavo potrebuje.
Zaenkrat ne vemo še ničesar glede igralnih posnetkov – več konkretnih podrobnosti naj bi bilo razkazano v juliju, v temo pa je zavit tudi datum izida. Če bo ta šel po navadah izdaj prejšnjih FIFA naslovov, potem lahko EA Sports FC pričakujemo enkrat septembra.