HBO se nikakor ne more odločiti pod kakšnim točno imenom bi rad nudil svoje storitve. V preteklosti smo gledali v storitvi kot sta HBO GO in HBO Now in ravno ko smo se nekako domenili, da bo obveljalo ime HBO Max, so se kravatarji zopet odločili za spreminjanje imena in vsebine.
Tokratni zasuk pri imenu je posledica lanskoletne združitve podjetij WarnerMedia in Discovery, takrat pa je na čelo obojega stopil David Zaslav, ki je zaradi ogromnim dolgov HBO-ja začel sekati vsebino levo in desno, prenovljen finančni model pa je začel tudi namigovati na združitev vsebine HBO Maxa in Discoveryja pod eno skupno znamko, imenovano preprosto MAX.
Zdaj se počasi pripravlja resničen prehod na novo platformo. Spletna stran The New York Times se je iz zaupljivih virov dokopala do informacij, da je praktično vse pripravljeno za družitev in da naj bi MAX zaživel enkrat maja ali pa junija. Novi pretočni servis naj bi ponujal več stopenj naročnin in ena od teh naj bi bila tudi povsem brezplačna, a bo gledalec v zameno za to prisiljen v gledanje oglasov.
Cene sicer še niso znane, poročilo pa pravi, da bo ena od stopenj naročnine vsebovala enako cenovno postavko kot zahteva trenutni HBO Max, ta pa pri Američanih stane 16 dolarjev na mesec. Vprašanje seveda ostaja, kako bo ta združitev vplivala na cene znotraj Slovenije, kjer trenutno na mesec plačujemo 6,99 €. Predvidevamo, da bomo tudi pri nas gledali v različne cenovne stopnje naročnin, vendar pa bomo po drugi strani končno dobili dostop do vsebine pretočnega servisa Discovery+, ki pri nas trenutno ni na voljo.
MAX naj bi bil uradno predstavljen enkrat danes in če se to zgodi, bo tudi tale članek ustrezno dopolnjen.