Navdušenci nad franšizo Assassin’s Creed so bili včeraj blagoslovljeni s prvim igralnim napovednikom za prihajajoči naslov Assassin’s Creed Mirage, ki je bil sprva zamišljen kot dodatek za Valhallo, a se je nato Ubisoft odločil koncept igre razširiti in jo na koncu izdati kot samostojen naslov.
Mirage bo namreč dokaj drugačen od zadnjih delov te franšize, ki je čedalje bolj začela opuščati skrivanje in umore iz zasede in je postala že akcijski tretjeosebni naslov, ki je vseboval opcijsko skrivanje. Mirage se zato namerava vrniti h koreninam serije in tako ne bomo več neuničljiv tank, ampak morilec, ki se bo moral zanašati na tihotapljenje v sencah ali pa na skrivanje med gosto množico ljudi.
Za te namene bomo skočili v Bagdad po katerem se je v 9. stoletju sprehajal naš junak Basim Ibn Is’haq. Čakajo vas kamele, puščava in manjša mesta, naokoli pa bo treba pobiti cel kup tarč. Napovednik nam da vedeti, da bo največji uspeh prinesla naša nevidnost, tako da se bo treba pred stražarji skrivati, če pa nas že opazijo in začno preganjati pa nam vedno prav pride dimna bomba, zaradi katere jim lahko hitro izginemo izpred oči. Za šunjanje v kakšno trdnjavo bomo lahko tudi kakšnega stražarja podkupili, Basim pa bo enako gibčen kot vsi prejšnji junaki, dobil pa je tudi nekaj novih trikov, kot je denimo prečkanje večjih prepadov s pomočjo ogromne palice.
Mirage bo po obsegu manjši naslov, tako da vam za ugled konca ne bo treba narediti stotin nalog in se vmes ukvarjati s stopnjo lika, saj so RPG prvine izginile, prav tako med pogovarjanjem ne bomo več izbirali dialogov. Čaka nas tako krajša, bolj osredotočena izkušnja, kar je nekaj, po čemer igralci vzklikajo že dolgo časa.
Assassin’s Creed Mirage je dobil tudi datum izida, tako da bomo mivko prečesavali od 12. oktobra dalje. Na voljo bi tudi možnost nakupa Deluxe verzije igre, ki bo s sabo prinesla kup modnih dodatkov in orožij, ki jih je navdihnila igra Prince of Persia: The Sands of Time.